Coppermine keert terug naar root

Pagina: 1
Acties:

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:40

timovd

Voorsprong door techniek

Topicstarter
Sinds enkele dagen gebruik ik Coppermine. Het installeren was een minuutje werk.
Coppermine heb ik geïnstalleerd op timoscars.nl/wallpapers
Als ik naar config.php ga en de wijzigingen opsla, kan config.php niet gevonden worden. Er wordt dan doorverwezen naar timoscars.nl/config.php
Ook als ik inlog in Coppermine keer ik naar de root i.p.v. naar de sub map van coppermine.Op dit moment kan ik dus geen enkele wijziging aanbrengen in Coppermine. Opnieuw installeren werkt ook niet.
Wat gaat er fout?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap echt niets van je verhaal. Waar sla je je config.php precies op; en wat bedoel je met 'doorverwezen naar'? Wordt je geredirect? PHP is een open taal welke redelijk eenvoudig te debuggen is. Bekijk bijvoorbeeld de index.php eens om uit te zoeken waar Coppermine zijn config.php precies verwacht; en plaats in config.php een echo statement om te bekijken of deze daadwerkelijk wordt geinclude :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:40

timovd

Voorsprong door techniek

Topicstarter
In de map timoscars.nl/wallpapers staat coppermine geïnstalleerd. Telkens als ik een wijziging doorvoor in config.php, kan dit niet worden opgeslagen, omdat de bestanden worden gezocht in de root ipv in /wallpapers

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)