Toon posts:

[Canon IXUS 50] Handleiding probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen..

ik heb de ixus 50 gekocht. De handleiding is opeens duits.
Ik kan hem niet meer ruilen omdat de seal gebroken is.. en nu wil ik een nederlandse en/of engelse handleiding kopen of via internet ergens (in PDF/word formaat) downloaden...

is er een winkel/site die een EN/NE handleiding heeft? zo ja, let me know

bvd

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Jij zegt ''opeens'' Duits.
Dus in de zin van: ze hadden oorspronkelijk met een Nederlandse handleiding geadverteerd?

Ik weet niet hoe dat allemaal gerechtelijk in elkaar steekt, maar als ze de camera met een Nederlandse manual beloven; dan zou ik erop staan dat je die ook krijgt.

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Ik kan misschien wel helpen heb zelf een Powershot sd300 (ixus40) maar weet niet of dat allemaal het zelfde is. Maar bij die van mij hebben ze namelijk een NL pdf bijgeleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door IceClub op 03-07-2005 00:07 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:51:
hey mensen..

ik heb de ixus 50 gekocht. De handleiding is opeens duits.
Ik kan hem niet meer ruilen omdat de seal gebroken is.. en nu wil ik een nederlandse en/of engelse handleiding kopen of via internet ergens (in PDF/word formaat) downloaden...

is er een winkel/site die een EN/NE handleiding heeft? zo ja, let me know

bvd
Heb je toevallig bij konijnenberg een duitse versie gekocht omdat die goedkoper is en zit je nu te jammeren of heb je echt een verkeerd model gekregen?

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

je kunt van de amerikaanse canon site gewoon de handleidingen downen, je komt dan bij de volgende link Download Manuals waarbij je misschien 1 of 2 keer op Download manuals nog moet klikken.

Je krijgt dan een redelijk lijstje met allemaal beschikbare manuals voor d Powershot SD400 (== Ixus 50)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje traag van mij maar bedankt :)

Ik had de camera bij Alternate gekocht, en wat bleek, er stond NIET op de adv. dat het duits was, maar op de website weer wel (nadat ze het aangepast hadden)

We hebben de camera teruggebracht en maar bij mediamarkt gekocht.
Dit omdat mijn vader het liefst een nederlandse handleiding wou.

En bedankt voor die amerikaanse handleiding! kan ik goed gebruiken.. jammer dat mn vader niet naar me wou luisteren.. :)

[EDIT]
IceClub schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:06:
Ik kan misschien wel helpen heb zelf een Powershot sd300 (ixus40) maar weet niet of dat allemaal het zelfde is. Maar bij die van mij hebben ze namelijk een NL pdf bijgeleverd.
Het is bijna hetzelfde volgens mij.. maar ja ik heb dus nu de NLse handleiding al.. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:30 ]

Verwijderd

kan iemand mij helpen aan de nederlandse handleiding, ik heb namelijk een canon ixus 40 besteld maar daar zit een duitse handleiding bij.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

mijn god, er zijn volgens mij 100 topics over handleidingen, dat goedkope camerea's niet uit NL komen en dus ook geen NL handleiding, kost je €25,- (weg paar euro prijsvoordeel)

www.casarodriguillo.com

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee, daar kunnen we je niet bij helpen, aangezien er copyright op die handleidingen zit en we problemen met Canon (of welke fabrikant dan ook) krijgen als we die wel verhandelen hier op het forum :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.