Toon posts:

[XP] Snel toetsen werken niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Op de computer van mijn vader werken alle sneltoetsen niet meer, dit is al een tijdje zo en ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar ze doen het niet meer. |:(

Als ik bijvoorbeeld op de Windowstoets druk of Ctrl+c, Ctrl+v enz dan werkt helemaal niks, zelfs als ik op Ctrl+Alt+Del druk krijg ik geen popup scherm meer waar de taskmanager enz inzitten.

Het is erg vervelend om achter zijn computer te werken als deze knoppen het niet doen dus ik heb gekeken of ik het ergens aan kon zetten weer maar heb niks kunnen vinden. Ook heb ik gezocht op GoT maar er zijn alleen maar halve topics te vinden waar ik niet mee tot een oplossing kom.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Edit:

Wat specs van de pc.

Het besturingssysteem Windows XP zonder SP1 of SP2
Standaard keybord PS2

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 03:49 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik ben even voor je gaan zoeken maar ik kan alleen een registerinstelling vinden waar je de windowstoets-shortcuts uit kan zetten. Volgens mij zaten er ook geen instellingen in groupspolicy e.d. wat dit aangaat.

Ik krijg wel via google vage aanwijzingen dat het wellicht spyware kan zijn wat de problemen veroorzaakt. Scan je pc daar eens op zou ik zeggen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook wel veel dingen vinden over hoe je de windows key uitzet maar niet hoe je dat spul aan kan zetten :(

Ik had ook ergens gelezen dat het door tweak utils kan komen, nu zach ik dat mijn vader tweak xp op zijn pc had alleen kan ik daar zo snel niet wat vinden om de sneltoetsen uit te zetten misschien dat iemand weet waar dat zou kunnen staan?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als Ctrl-... combo's niet werken, ligt dit zo goed als zeker niet aan hardware (bovendien meld je totaal NIETS over gebruikte hardware :X ), dus moven we dit even naar Windows Operated Systems. Het is aan te bevelen om even dmv een edit je topicstart aan te passen aan het daar geldend beleid :o

Move OH -> WOS :)

Oslik blyat! Oslik!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit probleem in safe modus ook? :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik eigenlijk niet ik zal het eens proberen

Verwijderd

CTRL toets defect ??

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-03 22:16
Of Keyboard driver ?
Pagina: 1