Ik hoorde van iemand dat de refresh rate van deze muis maar 40Hz is. Ik werk nu zelf met ps2rate met een gewone Logitech Scrollmuis op 200Hz. Heeft iemand ervaringen met deze muis en ps2rate? Je merkt het verschil nl. duidelijk in shoot-em-ups. Ik wil er echt alles over weten, hij moet nl. wel min. 100Hz refresh rate hebben.
Ik heb 'em ook, en merk geen verschil met een gewone muis met draadje. Ook in sjoetumups merk je het niet. Als je het wel merkt moet je gewoon meer oefenen, want met deze muis kan je prima nr 1 staan.
Ik weet niet wat voor sup's jij doet. Maar ik had hem gekocht (niet door jou, dat had ik toen nog niet gelezen) en geprobeerd. Maar als je in windows je muis te snel beweegt gaat het zelfs fout. De refresh rate is ook mar 50Hz. Ik heb nu zo'n MS ding met een lichtje en die werkt perfect. Draadloos hoef ik nooit meer, ik vind het voor demente bejaardeen die de muis niet snel bewegen.
is zo'n MS ding met lichtje een Intellimouse?
Verwijderd
Uit verschillende tests, bleek dat die MS "Optical" Intelli Explorer mouse JUIST niet goed tegen snelle bewegingen... bijv. Unreal / Quake3 etc...
Ik ben super tevreden met mijn Logitech Cordless Keyboard + nouse combi... heerlijk nu van mijn bed aan het tikken en scrollen.... Ahhhhhhhhhhhhhh
Ik ben super tevreden met mijn Logitech Cordless Keyboard + nouse combi... heerlijk nu van mijn bed aan het tikken en scrollen.... Ahhhhhhhhhhhhhh
Ook ik ben supertevreden met mijn Logitech Cordless Mouseman! Ik zou me niet zo druk maken over die refreshrates maar eens kijken naar gebruikte drivers e.d.
Een tijdje terug kwam ik erachter dat je op de een of andere manier ook in Windows 98 de refreshrate kon aanpassen, zodat je een beetje de NT feeling kreeg, NT gaat namelijk wat lekkerder met de muis om dan Win98 (hogere refreshrate).
Een tijdje terug kwam ik erachter dat je op de een of andere manier ook in Windows 98 de refreshrate kon aanpassen, zodat je een beetje de NT feeling kreeg, NT gaat namelijk wat lekkerder met de muis om dan Win98 (hogere refreshrate).
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Hier nog een zeer tevreden gebruiken van de Logitech Mouseman Cordless.
Ook in UT enz absoluut geen problemen met spelen...
Ook in UT enz absoluut geen problemen met spelen...
Ik heb zowel een cordless als een met een staartje aan m'n pc hangen (beiden mouseman wheel). In het begin merkte ik het verschil wel in Q3 en UT (in het voordeel van het staartje). Na een tijd went het en nu zit ik er over te denken om m'n mouseman met staartje te verpatsen aangezien ik er toch niets meer mee doe. IMO is de cordless dus een lekker muisje.
Pagina: 1