Toon posts:

[WMP 10] Kan geen media bestanden meer afspelen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iedere keer ik naar m'n muziek wil luisteren komt deze fout melding op het scherm

Kan het bestand niet afspelen. Als het bestand zich op een andere computer bevindt, controleert u of u bent verbonden met het netwerk. Hebt u een pad opgegeven, dan controleert u of dit pad klopt. Als het probleem zich blijft voordoen, is de server mogelijk niet beschikbaar.

m'n besturing is XP
wat kan ik hier aan doen ?

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:39
Klik je het bestand rechtstreeks aan of doe je het via de mediabibliotheek? Ik zou zeggen dat de mappen in je mediabibliotheek verplaatst zijn.

Je moet wel wat meer info geven hoor:
-wel bestand probeer je af te spelen
-welke patches heb je op je pc staan?
-wat is je schijfconfiguratie
-wat heb je zlef al geprobeerd?

[ Voor 67% gewijzigd door Dekaasboer op 02-07-2005 21:36 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

als we er vanuit gaan dat je het via een netwerk afspeelt, dan kan je aan de hand van de foutmelding wel nagaan hoe het zit he |:(

geef eens wat meer info, hier kunnen we opzich niets mee..

speel je het af op de lokale pc? of op een pc die zich in jouw netwerk bevindt?
open je de bestanden direct of staan ze in je media library?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

karu,

Welkom op GoT ;)
Wij hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld en deze opgeschreven in de FAQ en in de diverse policies. Deze heb je uiteraard allemaal doorgelezen toen je begon met posten op GoT, maar als soort van opfris cursus pak ik de belangrijkste er eventjes uit :)
  • Plaats je topic op de goede plaats. Lees bv. even de forum omschrijving (stel je voor er staat in " voor overige software zoals bijvoorbeeld MSN, WMP en IE is er Software Algemeen. dan zou je zomaar kunnen overwegen je topic niet in Windows Operating Systems te plaatsen) en lees even de forum policy door.
  • Kies een goede topic titel. Als elk topic in Windows Operating Systems de naam van het programma zou hebben en niet meer, dan zouden we per week 180 topics hebben met de naam "Windows XP", lijkt me op zich wel heel bijzonder maar toch net wat minder interessant. Kies dan ook een topic titel uit die je probleem kort en bondig omschrijft. Let ook hierbij op de forum specifieke eisen,
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem is. Schrijf foutmeldingen over en geef aan sinds wanneer je dit probleem hebt.
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen. Zoek eens op GoT en zoek eens op Google. Wat heb je al gevonden voor mogelijke oplossingen? Wat werkte er niet aan die suggesties? Neem ook dat even op in je topic
Zoals je zie horen vragen over Windows Media Player dus helemaal niet thuis in Windows Operating Systems - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen