Toon posts:

Mp3's die overslaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds korte tijd een probleem. Als ik Mp3's afspeel dan gaat dit een half uur goed, maar daarna gaan ze op den duur gigantisch stotterren. Echt mega irritant. Ik dacht dat het weer aan zo'n dom Microsoft proggel, genaamd Media Player zou liggen. Echter, na het installeren van WinAMP liep ik tegen precies hetzelfde probleem aan.
Ik dacht dat het misschien aan de harde schijf ligt ofzo, dus heb ik MP3's vanaf een andere harde schijf afgespeeld, maar daar gebeurt precies hetzelfde..

Kan het misschien liggen aan defragmenteren ofzo? Het lijkt me eigenlijk niet dat bij defragmenteren de MP3's uit elkaar getrokken worden.

Ik hoop echt dat iemand hetzelfde probleem heeft en nog meer dat er iemand is die er een oplossing voor heeft,

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:01
Je hebt vanalles geprobeert, maar ik mis het afspelen op een andere pc? Als zich daar hetzelfde probleem voordoet kun je de conclusie trekken dat het aan je mp3's ligt ...

...

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Probeer Foobar2000 ook nog eens. Eventueel geeft die in de het consolescherm een mogelijke oorzaak.

Verwijderd

Topicstarter
IceM schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:41:
Je hebt vanalles geprobeert, maar ik mis het afspelen op een andere pc? Als zich daar hetzelfde probleem voordoet kun je de conclusie trekken dat het aan je mp3's ligt ...
Het lijkt me toch niet dat het aan de Mp3's ligt. De meeste mensen hebben er velen en als het bij iedere MP3 hetzelfde is???

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:50:
[...]

Het lijkt me toch niet dat het aan de Mp3's ligt. De meeste mensen hebben er velen en als het bij iedere MP3 hetzelfde is???
Je komt hier de vreemdste dingen tegen.. Dus probeer het nou maar en je hebt je 100% zekerheid ! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door the-edge op 02-07-2005 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
the-edge schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:51:
[...]

Je komt hier de vreemdste dingen tegen.. Dus probeer het nou maar en je hebt je 100% zekerheid ! ;)
Ik heb precies dezelfde MP3's op m'n laptop staan en daar doet ie niks. Vreem he?;) , ik zei toch dat het niet aan de MP3's ligt, 100% cker..:)

Verwijderd

Als ie eenmaal stottert, ga eens andere types audio spelen (wav, qt, wma) of videos. Stottert dat ook: Stop er een (ander) geluidskaartje in en de-activeer de onboard of verwijder de huidige. Wie weet....

• the-edge
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:00:
[...]

Ik heb precies dezelfde MP3's op m'n laptop staan en daar doet ie niks. Vreem he?;) , ik zei toch dat het niet aan de MP3's ligt, 100% cker..:)
Zeg dat dan direkt, dan hoef ik ook niet op die manier te reageren (al was het niet bot bedoeld..) :?

Verwijderd

Topicstarter
the-edge schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:04:
[...]

Zeg dat dan direkt, dan hoef ik ook niet op die manier te reageren (al was het niet bot bedoeld..) :?
Weet ik, dat van mij was ook niet bot bedoelt :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wanneer houdt het trouwens op?

Je zegt dat het het eerste half uur goed gaat en daarna blijft stotteren... Gaat het dan om een nieuwe PC die op het eerste half uurtje dat je hem in gebruik had na blijft stotteren, is het weg na het afsluiten van je mediaspeler, is het weg na een reboot...? Ik kan me er zo even niets bij voorstellen :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heb je de pc gedurende dat half uur ook in actief in gebruik, of gebruik je hem alleen maar om je mp3's af te spelen?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Topicstarter
Nog even iets uitgebreider.

Ik start mijn mediaplayer, speel MP3's af en dat gaat eerst een tijdje (uurtje / halfuurtje ofzo goed)en dan begint ie ineens te stotteren. Mediaplayer afsluiten helpt niet, pc rebooten wel. Mediaplayer afsluiten en een halfuurtje wachten wil ook nog wel es helpen. Maar het is natuurlijk wel knap irritant.

O ja, de computer wordt op dat moment gebruikt voor IE en mediaplayer. Dus dat ding doet niet zoveeel. Maar kan het ook niet een harde schijf zijn die zelf gaat defragmenteren ofzo. Want het is zo vreemd, een MP3 (van slechts 3,5 mb) op een snelle pc die overslaat, een portable MP3 speler slaat nog minder over. :S

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Misschien moet je even wat info erbij geven he, ik noem maar wat: geluidskaart? moederbord? drivers? chronologie en ontstaan van het probleem?

P.S. het feit dat jij iets niet aannemelijk acht wil niet zeggen dat het niet kan ;) Zo had ik eens een brakke HD die compilaties maakte van verschillende mp3s, vrij naadloos ook :P Zo luister je Andre Hazes, dan weer tiesto, vervolgens komt Laura pausini nog ff meebleren. Onvoorstelbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:25:
Misschien moet je even wat info erbij geven he, ik noem maar wat: geluidskaart? moederbord? drivers? chronologie en ontstaan van het probleem?

P.S. het feit dat jij iets niet aannemelijk acht wil niet zeggen dat het niet kan ;) Zo had ik eens een brakke HD die compilaties maakte van verschillende mp3s, vrij naadloos ook :P Zo luister je Andre Hazes, dan weer tiesto, vervolgens komt Laura pausini nog ff meebleren. Onvoorstelbaar.
Onvoorstelbaar inderdaad. Het moederbord is een MSI Ms-6701 met een on-board moederbord. 5.1 Ik heb daarvoor de laatste drivers gedownload. Ik heb mijn 2 harde schijven (Seagate 200 en 120) opgesplitst in 5 partities. De meeste muziek staat op partitie G van de 200 GB en nog een klein beetje staat op partitie C (windows boot) van de 120 gb. Het probleem ontstond plots, ik zou niet weten wat ik er vooraf aan gedaan heb, niks ernstigs.

• Xander
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:21:

Ik start mijn mediaplayer, speel MP3's af en dat gaat eerst een tijdje (uurtje / halfuurtje ofzo goed)en dan begint ie ineens te stotteren. Mediaplayer afsluiten helpt niet, pc rebooten wel. Mediaplayer afsluiten en een halfuurtje wachten wil ook nog wel es helpen. Maar het is natuurlijk wel knap irritant.

O ja, de computer wordt op dat moment gebruikt voor IE en mediaplayer. Dus dat ding doet niet zoveeel. Maar kan het ook niet een harde schijf zijn die zelf gaat defragmenteren ofzo. Want het is zo vreemd, een MP3 (van slechts 3,5 mb) op een snelle pc die overslaat, een portable MP3 speler slaat nog minder over. :S
Zie je op het moment dat je mp3's gaan stotteren in taakbeheer (ctrl-shift-esc) > Performance gekke dingen gebeuren? Of in start > run > perfmon.msc (daar ook vooral wat LogicalDisk grelateerde dingen toevoegen, Avg. disk Queue length ofzo)

• the-edge
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:21:

O ja, de computer wordt op dat moment gebruikt voor IE en mediaplayer. Dus dat ding doet niet zoveeel. Maar kan het ook niet een harde schijf zijn die zelf gaat defragmenteren ofzo. Want het is zo vreemd, een MP3 (van slechts 3,5 mb) op een snelle pc die overslaat
Heb je het alleen met Windows Media Player geprobeerd? Of ook met bv. Winamp? Zoja, wat is daarvan het resultaat?
een portable MP3 speler slaat nog minder over. :S
Dat zou idd wel kunnen ja want een mp3 speler is geen CDtje die rond moet draaien maar het is een 'direkte verbinding' ;)

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05-2025
defragmenteren?
ik mis even hoeveel geheugen er in die pc zit... of ik lees eroverheen?!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 19:03

RicX

Het leven is geen ponypark

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 10:30:
[...]

Onvoorstelbaar inderdaad. Het moederbord is een MSI Ms-6701 met een on-board moederbord. 5.1 Ik heb daarvoor de laatste drivers gedownload. Ik heb mijn 2 harde schijven (Seagate 200 en 120) opgesplitst in 5 partities. De meeste muziek staat op partitie G van de 200 GB en nog een klein beetje staat op partitie C (windows boot) van de 120 gb. Het probleem ontstond plots, ik zou niet weten wat ik er vooraf aan gedaan heb, niks ernstigs.
Allereerst: een moederbord met een onboard moederbord lijkt me sterk ;) maar we weten wel wat je bedoelt.
Te tweedst: als het zolang goed gaat, en daarna abrupt fout en alleen rebooten helpt... lijkt mij een intern geheugen probleempje... (want dat wordt immers het intern geheugen gereset). Misschien ergens met een windows onderdeel een buffer-overflow...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vergeet op de een of andere manier steeds belangrijke gegevens, srry mensen :|
Ik Heb 512 mb DDR 333. en de on-borad kaart is een Realtek AC'97 Audio 5.1

Wat ik me net ook bedacht. Als ik NFSU2 speel, dan heb ik na een bepaalde tijd ook een stottering in het sepl. Dan hapert het beeld en het geluid steeds even.
Zou dit ook verband kunnen houden met mijn MP3 probleem?

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Niet toevallig een harde schijf of CD/DVD speler die tegelijkertijd flink gebruikt wordt en die in PIO (dus niet in DMA) mode draait?

[ Voor 6% gewijzigd door Stamgastje op 04-07-2005 00:40 ]

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 10:05
Stottering tijdens een spel heb ik ook wel eens meegemaakt....Vorig jaar, dat was ook tijdens de zomer en toen bleek dus dat mijn video kaart te heet was....Niet genoeg koeling dus....Misschien dat na een half uur iets in je pc te heet wordt met dit warme weer en het gevolg is dat je mp3's stotteren....klinkt raar, maar het is maar een gok/suggestie....

• Henk007
Ik wacht nog steeds op de resultaten van een test met Foobar.

Verwijderd

Stottering in spellen kan ook nog wel eens DirectX zijn heb je die al geupdate / opnieuw geinstalleerd ?

• Xander
  • Nu online
XanderH schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Zie je op het moment dat je mp3's gaan stotteren in taakbeheer (ctrl-shift-esc) > Performance gekke dingen gebeuren? Of in start > run > perfmon.msc (daar ook vooral wat LogicalDisk grelateerde dingen toevoegen, Avg. disk Queue length ofzo)
Ik wacht nogsteeds op een antwoord daar op eigenlijk.... :P

En als je het ook in spellen enzo krijgt: Misschien wel een temperatuurprobleem? Dat valt ook te controlleren. (Al lijkt me dat een systeem tijdens mp3 spelen en verder alleen wat internetten vrij idle is en niet snel té warm wordt...)

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:39

Hertog

Aut bibat, aut abeat

XanderH schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:46:
[...]
En als je het ook in spellen enzo krijgt: Misschien wel een temperatuurprobleem? Dat valt ook te controlleren. (Al lijkt me dat een systeem tijdens mp3 spelen en verder alleen wat internetten vrij idle is en niet snel té warm wordt...)
De harde schijf kan natuurlijk wel te warm worden, als hij op een plek zonder goede airflow zit. Of de kasttemperatuur in zijn geheel kan te hoog worden. Zou ook verklaren waarom hij er pas na een tijdje mee op houd, en het na een reboot soms weer doet (soms afgekoeld, soms ook niet)

[ Voor 78% gewijzigd door Hertog op 04-07-2005 11:02 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Hertog schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:00:
[...]

De harde schijf kan natuurlijk wel te warm worden, als hij op een plek zonder goede airflow zit. Of de kasttemperatuur in zijn geheel kan te hoog worden. Zou ook verklaren waarom hij er pas na een tijdje mee op houd, en het na een reboot soms weer doet (soms afgekoeld, soms ook niet)
Mee eens, kheb wel eens meegemaakt dat een Dell Dimension 8400 (met slechte ophanging van hd's) ging stotteren bij algemeen gebruik (surfen ed) omdat de harde schijf idle 56 graden en stressed 64 werd. Bleek er dus corruptie opgetreden te zijn door de temperatuur. Chkdsk /f gedaan, stotterde niet meer, maar de HD werd nog te warm, dus daar maar een 8cm fan voor gemonteerd. Sindsdien geen problemen meer, en 46 graden stressed, netjes voor 250 GB.

• Xander
  • Nu online
Hertog schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:00:
[...]

Dat verklaard voor mij niet dat hij na een tijdje niets doen weer wel mp3's speelt. Ik bedoel, een hardeschijf wordt tijdens het spelen van een mp3'tje (pak een mp3 van 192kbps ofzo, dan lees je net iets minder dan 1.5MB per minuut!) naar mijn idee niet zo verschrikkelijk veel warmer dan wanneer hij niets doet.....?

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 19:03

RicX

Het leven is geen ponypark

Precies... je kunt dat HDD probleem wel aan de kant schuiven, maar ik zou wel eens kijken hoe vol je buffers lopen en of die niet overflowen!

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, nog even voor de duidelijkheid. Bij het probleem is het systeem gewoon in idle. Alleen MP3, beetje surfen. Verder niks. Taakbeheer geeft geen rare fratsen aan en Foobar levert hetzelfde probleem. Temperatuurprobleem mag geen probleem zijn. De kast beschikt over 3 120mm fnas (incl. 120 mm voedingfan) De kast wordt niet warmer dan 40c en de proc draait op 25/27 c. De HD's liggen idle op 39 en 40 c. En van een MP3'tje spelen wordt een HDD echt niet stressed hoor. Daar ligt het dus allemaal niet aan....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 17:04 ]

• Xander
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:02:
Taakbeheer geeft geen rare fratsen aan
XanderH schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:42:
[...]

?

Verwijderd

Topicstarter
Geeft geen rare fratsen (lees: geeft geen afwijkende dingen aan...)

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 15:59
Probeer eens een mp3 om te zetten naar wave.
Speel hem daarna af en zet je winamp of andere player op repeat.
Wat gebeurd er dan na een half uur?

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier nog ff een screentje van mijn CPU en geheugen gebruik op het moment van stotteren. Op het moment van de kraak geeft ie zo'n piek, meestal rond de 27% en dan zakt ie weer naar 8 - 0%. Ook niet helemaal in de haak volgens mij....

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/17/naamloos4cx.th.jpg

Het wordt trouwens ook steeds erger. Het begint nu te kraken tijden het overslaan en bij het afsluiten van media player stopt het ook niet. Wanneer je het proggel weer opstart gaat ie verder met stotteren.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 20:29 ]

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 15:59
Wat gebeurde er met de wave file?

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05-2025
leuk om te zien, momenteel gebruik ik 33 processen en draai ik mp3's met winamp, eerlijk gezegt een stream op aac+ van 48KBPS voor de kenners, en heb ik voipbuster draaien en internet explorer openstaan om dit te typen en een biertje ernaast... ik gebruik 190 MB van de schamele 256 die mijn laptop heeft op 800 mhz...

Geheugengebruik is 5 procent en muziek hapert niet.. (onboard chippie uiteraard op een laptop)

onzinpost dit... maar ik zou m'n computer eigenlijk na 1 dag ellende en het ff niet meer zien zitten, formateren en heel leuk opnieuw installeren.... alles lekker vers, probleem meestal weg.

[ Voor 14% gewijzigd door TimothyW op 05-07-2005 20:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
TimothyW schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:42:
leuk om te zien, momenteel gebruik ik 33 processen en draai ik mp3's met winamp, eerlijk gezegt een stream op aac+ van 48KBPS voor de kenners, en heb ik voipbuster draaien en internet explorer openstaan om dit te typen en een biertje ernaast... ik gebruik 190 MB van de schamele 256 die mijn laptop heeft op 800 mhz...

Geheugengebruik is 5 procent en muziek hapert niet.. (onboard chippie uiteraard op een laptop)

onzinpost dit... maar ik zou m'n computer eigenlijk na 1 dag ellende en het ff niet meer zien zitten, formateren en heel leuk opnieuw installeren.... alles lekker vers, probleem meestal weg.
Ja, klopt, maar daar krijg je zo'n gigantische bende van joh. Alles er weer opnieuw opmikken, backup's maken, heb vakantie en geen zin om daaraan te beginnen.
Bovendien, je kunt wel de weg van de minste weerstand kiezen, maar dan ben je dus nog niet achter het probleem gekomen. Misschien wel leuk, maar vooral goed om te weten wat het probleem was. Mocht je er ooit weer tegeaan lopen, dan weet je waar het vandaan kan komen. Ook zou je andere mensen kunnen helpen, wanneer zij een dergelijk probleem hebben. :)

Verwijderd

Ik haak wellicht te laat in, maar ik heb hetzelfde probleem.

Even een update.

Ik heb special een multi-media PC gebouwd, die o.a. gebruik voor het afspelen van muziek. De PC bedien ik volledig via VNC (dus geen keyboard, muis etc). Tot vandaag manifesteerde het zgn "overslaan" van MP3's zich in hoorbare tikken. Het zit hem niet in de file zelf (gecheckt op mijn laptop). Bovendien is het niet reproduceerbaar. Dus als je dezelfde MP3 opnieuw speelt treedt het niet (op hetzelfde moment) op.

Ik dacht dat het aan de (onboard) sound card lag, dus heb ik een PCI card, die ik nog had liggen, ingebouwd. En probleem opgelost ... dacht ik dus. Nu hoor ik inderdaad geen hinderlijke tikken meer, maar slaat een MP3 zo nu en dan over. Meestal na zo'n uurtje draaien en wederom niet reproduceerdbaar. Ik kan verder geen relatie ontdekken met de processor load (hoewel dit deze relatief hoog is: slechts celeron 1G).

Ik heb hiervoor ook al allerlei codecs geprobeerd en dacht regelmatig dat het probleem uit de wereld was, maar helaas! Verder treedt het probleem bij allerlei verschillende players op. Meestal gebruik ik BS player. Dus zeg het maar ...

Groeten

• Henk007
@jonx,
Als je het topic gelezen had, had je gezien dat ik herhaaldelijk heb gewezen op Foobar. Daarin zit namelijk een console log, die feilloos meldt welk probleem er optreedt, bijvoorbeeld een buffer underrun.

Verwijderd

Hoi Henk,

Ik heb Foobar zojuist geinstalleerd en wacht af ...

Ik had er inderdaad over gelezen maar wou eerst even mijn ervaring kwijt alvorens weer nieuwe software te installeren. Ik had zojuist via google eindelijk iets herkenbaars gevonden, ben niet ervaren met forums en bovendien dyslectisch. Dus ik mis zo het een en ander ;)

Verwijderd

* Zucht *

Gewoon iets van een driverprobleem ofzo.

Installeer Windows eens opnieuw met de nieuwste drivers, grote kans dat je probleem dan verholpen is.

Verwijderd

@Henk007,

Met Foobar2000 is het probleem (na een play list van zo'n 20) verdwenen! In de logging zie ik zo nu en dan dat clipping optreedt, maar daarmee houdt het wel op. Jammer dat Foobar niet alle formaten aankan, anders was de keuze snel gemaakt.

Toch even terug, want snappen doe ik het niet. Processor load erbij (zo'n 10%, met de VNC server draaiende) en kijken wat BS player doet (zelfde directory). Load verandert niet, maar ja hoor na zo'n 1 a 2 nummers begint het gezeik weer; hij slaat weer over (zonder tikken overigens, wat het geval was bij de onboard sound card). En niet te reproduceren natuurlijk!

Bedankt voor de tip. Ik blijf nog wel ff puzzelen.

Groeten

• Henk007
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:00
:
....Jammer dat Foobar niet alle formaten aankan...
Hmmm :)
foobar2000 v0.8.3 - special
Includes nearly all official components and selected 3rd party components
Supported input formats:

* MPEG-4 AAC
* MP3
* MP2
* Musepack
* Ogg Vorbis
* WAV
* AIFF
* VOC
* AU
* SND
* CDDA
* FLAC
* Monkey's Audio
* WavPack
* Speex
* Mod
* SPC
* TFMX
* Shorten
* OptimFROG
* LPAC
* WMA
* AC3
* PSF
* NSF
* SID
* XA
* Matroska
Noem eens een paar audioformaten die je nog meer zoal wil afspelen dan ?

Verwijderd

ASF ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:39:
Echt mega irritant. Ik dacht dat het weer aan zo'n dom Microsoft proggel, genaamd Media Player zou liggen.
Altijd jammer als mensen uit frustratie weer zo dom gaan lullen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ASF en WMA zouden hetzelfde moeten zijn volgens mij, maar Foobar slikt een aantal *.wma files niet (error reading), terwijl BS player en Media Player dit wel doen. Over standaarden gesproken ..

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 18:23

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Misschien wijs ik de verkeerde richting in maar kijk eens naar je virusscanner en dergelijke programma's die op de achtergrond meedraaien. Verder is het duidelijk: Zorg dat je de nieuwste drivers hebt, nieuwste bios versie, nieuwste WinAMP/MP en de nieuwste DirectX (9.0c) kunnen zeker geen kwaad :) Kijk ook even voor eventuele IRQ conflicten oid (komen nauwlijks meer voor tegenwoordig, maar je weet maar nooit, (het disabelen van "Plug & Play OS" in de BIOS is geen verkeerde keuze).

Just my 2 cents :)

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:11:
[...]

Altijd jammer als mensen uit frustratie weer zo dom gaan lullen.
Is niet jammer, (naar mijn mening). Als je kijkt naar het aantal lekken dat de Microsoft producten hebben. Er zijn producenten van browsers die geldbedragen ter beschikking stellen voor gevonden lekken. Er wordt niet voor niets gezegd dat je miljonair kunt worden als Microsoft hetzelfde zou doen voor haar IE. WMP heeft precies hetzelfde probleem. Ook vele fouten en lekken die je op het eerste oog niet ziet, maar die er wel degelijk zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:55:
[...]

Is niet jammer, (naar mijn mening). Als je kijkt naar het aantal lekken dat de Microsoft producten hebben. Er zijn producenten van browsers die geldbedragen ter beschikking stellen voor gevonden lekken. Er wordt niet voor niets gezegd dat je miljonair kunt worden als Microsoft hetzelfde zou doen voor haar IE. WMP heeft precies hetzelfde probleem. Ook vele fouten en lekken die je op het eerste oog niet ziet, maar die er wel degelijk zijn.
* Zucht *

:Z
Pagina: 1