Toon posts:

ATI Radeon 9600 Pro werkt niet goed.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn pc geformateerd en xp opnieuw geinstalleerd omdat mijn pc te traag werd, maar nu werkt mijn video-kaart niet goed meer.

Ik heb een,
3.2 GHz Pentium 4
512 mb
ATI Radeon 9600 Pro video-kaart.

Het probleem is dat als ik een game speel, zelfs als alle graphics op low staan, ik nog steeds een schokkerig beeld krijg.

Enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? alvast bedankt. _/-\o_

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:20
Wat heb je allemaal al gedaan?

driverupdates?
uberhaupt drivers erop gezet

[schreeuwmodus] INFO! [/schreeuwmodus]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Verwijderd

dat en ook nog eens het verkeerde subforum ;)

Verwijderd

Topicstarter
Excuus voor de wat onoverzichtelijke beginpost en het posten in het verkeerde subforum.

De meest geupdate drivers kan ik simpelweg niet vinden, dus dat is een probleem. Hebben jullie enig idee waar ik die kan vinden?

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-07 10:53

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:01:
Excuus voor de wat onoverzichtelijke beginpost en het posten in het verkeerde subforum.

De meest geupdate drivers kan ik simpelweg niet vinden, dus dat is een probleem. Hebben jullie enig idee waar ik die kan vinden?
Hey ik heb ook een 9600Pro ;) dus download ff de drivers van http://www.omegadrivers.net/ en installeer die reboot en je probleem is verholpen.
Stap 1: Ga naar http://www.omegadrivers.net/
Stap 2: Ati drivers
Stap 3: Kies je besturings systeem bovenaan
Stap 4: Download
Stap 5: Install
Stap 6: Reboot
Stap 7: Enjoy :9

[ Voor 17% gewijzigd door Cablekevin op 02-07-2005 23:01 ]

Verwijderd

oja, en ook de chipset drivers van je moederboard updaten.
Anders is er een kans dat je AGP op 0x staat en dat bevordert de prestaties ook niet.

Verwijderd

Dat is het meest waarschijnlijke inderdaad. Ga eens naar beeldschermeigenschappen -> geavanceerd -> SmartGART. Daar moet dan AGP 8X (als je mobo dat ondersteunt, anders maybe 4X) staan. De prestaties gaan met sprongen achteruit op AGP 0X. Het was na een herinstallatie van Windows, dus het is een puur softwarematig probleem.

Mocht het dus op AGP 0X lopen moet je de chipset drivers van je mobo installeren, zoals GUNSY al zei. Het gaat dus om de driver voor je AGP bus oid. Mocht je een op VIA-chipset gebasseerd mobo hebben, ga dan HIER heen om de juiste drivers te downloaden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 01:17 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Nog los van het in een verkeerd subforum posten (sinds wanneer heeft een Radeon 9600 iets te maken met een Processor, Moederbord of Geheugen :? ) ontbreekt er veel te veel zelfwerkzaamheid en info aan deze topicstart. Het lijkt erop dat je geen idee hebt wat voor hardware er in je systeem zit, dan is het ook niet verwonderlijk dat je niet de juiste drivers vindt...

Begin eens met dat uit te zoeken en een paar driverversies te proberen. Dan kun je ook een evt nog resterende vraag fatsoenlijk toespitsen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.