Autonavigatie probleempje

Pagina: 1
Acties:

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
me pa heeft een autonagivatie computer:
http://www.vdodayton.com/...r=blue_and_status=n1.aspx
probleem is dat hij zijn lampen snachts een keer heeft aan laten staan en nu vraagt de radio om een pincode... er werd geadviseerd dat je het best je dealer op kan bellen dat hun die pincodes voor klanten opslaan omdat het wel vaker gebeurd probleem is echter dat de leverancier falliet is..
voordat ik het ding helemaal ga open slopen zou iemand mij kunnen adviseren wat ik moet doen.. de enige oplossing die ik nog heb is het ding openhalen en daar het batterijtje verwijderen die 'hopelijk' de pincode vasthoudt...
dit zal hier misschien niet thuishoren maar ik zou niet weten waar anders mensen met meer kennis rondlopen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Open slopen helpt niet. Je kan hem alleen met de pincode weer activeren. Batterijtje zal ws. ook niet helpen. Meestal worden dat soort codes in flash rom geschreven waardoor het eeuwing bewaart blijft. Je zou beter contact kunnen opnemen met de fabrikant. Maar die zullen wel een bewijs van eigendom vragen vermoed ik zo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• densoN
dit word dus een duur grapje..
en er zit ook een extern MM5400 display bij..
die kan ik zeker niet op een of andere manier op me pc aansluiten :p
heb ik er nog wat aan..
laatste optie plus en min kortsluiten dan kan je hem slopen of maken werd me vertelt..

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Je hebt al contact gehad met de service afdeling van VDO Nederland ?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

densoN schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:01:
dit word dus een duur grapje..
en er zit ook een extern MM5400 display bij..
die kan ik zeker niet op een of andere manier op me pc aansluiten :p
heb ik er nog wat aan..
laatste optie plus en min kortsluiten dan kan je hem slopen of maken werd me vertelt..
Dat kan met knutselen wel... Zijn pinouts van te vinden...

Maar over de code, dat wordt inderdaad opsturen met eigendomsbewijs...

• densoN
misschien enig idee wat in moet aanschaffen om zon klein schermpje aan je pc te koppelen..

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Weet je heel zeker dat er geen bedrijf is wat de garantie heeft overgenomen van de failliete dealer? Normaal gesproken gebeurt dit toch?

Leg iig het probleem bij VDO voor, alvorens je de boel gaat slopen (want als ik dit zo hoor, is dat wel wat er gaat gebeuren :'( )

[ Voor 34% gewijzigd door Elektronicanet op 03-07-2005 00:19 ]

Nederlander in België

• densoN
ik heb contact met de VDO opgenomen en zij vragen om de gegevens van de leverancier..
toen ik vermelde dat deze falliet was en wat gegevens doorgaf over de leverancier begon het sgaap achter de telefoon een beetje te kuchen alsof ik een onzin verhaal ophing.
zij hebben blijkbaar alle gegevens van leveranciers in hun computers staan en niet gegevens van de klanten die hun apparatuur aanschaffen bij een leverancier tenzei ze een registratieformulier opsturen (shame nooit gedaan).
en nu zeggen ze dus dat ik contact moet opnemen met een bedrijf wat falliet is :s..
ik ben hier mooi klaar mee...

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

densoN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:18:
en nu zeggen ze dus dat ik contact moet opnemen met een bedrijf wat falliet is :s..
ik ben hier mooi klaar mee...
Slaat nergens op, zou ik geen genoegen meenemen! Misschien nog een keer bellen, en vragen naar de leidinggevende / belangrijk iemand :?

Ik bedoel, als jij kan aantonen dat je het daar gekocht hebt, het aankoopbewijs etc. hebt, waarom zouden ze dan moeilijk doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Elektronicanet op 04-07-2005 00:25 ]

Nederlander in België

• densoN
ik heb naar een leidinggevende gevragen.. toen begon het sgaap achter de tel te stotteren en zei dat dit niet mogelijk was op het moment en later moest terug bellen.
nu gedaan en ik verwacht elk moment informatie via de post terug :)
bedankt voor al jullie hulp
Pagina: 1