Toon posts:

[XP] windows hangt na listen directories met grote files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat als ik een directory wil listen via mijn computer of bijvoorbeeld naar de root van mn HD ga en er staan grote files in (ik schat boven de 70 mb ofzo) dat mijn pc dan ongeveer een seconde lang schokt. geluid en systeem blijft hangen en alles waar ik op dat moment mee bezig ben ook (voor die korte tijd). Ik heb nagezocht of dit puur iets (audio)visueels is of dat het echt het hele systeem ophoudt door muziek af te spelen en op te nemen via windows recorder. hierin komt dan ook weer dezelfde "lag" of stoot of anders ondefinieerbaar ding voor als ik het laat afspelen.
ik heb windows al diverse malen geherinstalleerd maar het probleem blijft terug komen.
Om even samen te vatten lijkt het alsof mijn pc problemen heeft met grote bestanden.
Weet iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt dit ook in safe modus? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja dan doet ie dat ook. maar ik had nog zoiets.. weet alleen niet meer hoe ik het opgelost heb maar als ik vroeger via een ftp programma wat files en mappen downloadde en hij moest snel tussen die mappen browsen dan gaf hij ongeveer hetzelfde probleem. Ook heb ik eens gehad dat als ik veel typte dat mijn systeem schokte.. dit heb ik opgelost door mijn ps2 toetsenbord te vervangen door een usb toetsenbord (ps2 port trok het niet ofzo). ik weet niet in hoeverre dit allemaal met elkaar te maken heeft (ik heb trouwens een asus a7n8x-x moederbord mocht dit van belang zijn )