Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 09:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Vandaag heb ik een HP 2110 gekocht samen met een adapt bt gps ontvanger. Ik heb tomtom 3 geinstalleerd op mijn pda, ik heb de pda en de gps ontvanger gepaired, maar tomtom blijft zeggen dat ie geen ontvangst, of iets in die aard, heeft. Ligt dat aan TomTom3 dat die niet samen werkt met de gps ontvanger, of ligt het probleem ergens anders?
Is er niet een speciale driver voor de gps, want uit de 3 regels die in de handleiding staan wordt ik nou echt veel wijzer.
Ik ben intussen al een kleine 4 uur bezig om de zooi aan de praat te krijgen, maar het mocht niet veel baten.

.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:35

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb het zelfde probleem gehad met de iPAQ 4350 en de adapt bt gps ontvanger.
Ik heb het volgende gedaan: selecteer "andere kabel-NMEA-GPS" vervolgens de GPS-baudsnelheid op 38400 (of probeer anders eerst 9600) Klik op OK en vervolgens kies je een Bluetooth Serial Port (in mijn geval port 8 )
En nu doettie het perfect :)

edit:
ik vergat er bij te zetten dat ik tomtom 5 heb

[ Voor 11% gewijzigd door Zondagskindje op 02-07-2005 19:00 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40

Dogooder

dus...

update van tomtom3 allemaal gedaan??

nadat de updates zijn uitgevoerd kan je in het gps gebied van tomtom kiezne voor bleutooth nmea 115200^^zie hierboven^^ com 8. (kan iets anders zijn maar ljkt er op).
Als je deze gebruikt zou het moeten werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Dogooder op 02-07-2005 18:58 ]

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Hmz naar welke versie moet hij dan geupdate worden? Want ik heb gps 3.07 gedownload, en die ga ik nu proberen.

.

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Hee bedankt jongens. Hij doet het!

.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:35

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

AkroBatik schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:08:
Hee bedankt jongens. Hij doet het!
Hoe heb je het nou precies opgelost?
Altijd handig voor de volgende die het zelfde probleem heeft ;)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Door gebruik te maken van de tom tom gps updat 3.07. Toen kon je teminste ook eerst de driver kiezen, daarna gaat ie naar die bluetooth manager. Verder kon ik met de versie van cd, zonder update port 8 niet vinden, en met 3.07 wel. Ik heb btw gebruik gemaakt van nmea 38400 driver

.

Pagina: 1