Toon posts:

[XP] Niet kunnen inloggen - licentie controle fout*

Pagina: 1
Acties:
  • 771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb opnieuw windows geinstaleerd maar ken niet in loggen want dan krijg ik de volgende foutmelding:

"Als gevolg van een probleem kan Windows de
licentie voor deze computer niet nauwkeurig
controleren. Foutcode 0X80070002"

ik heb gezocht op google aan de hand van de fout melding maar die oplossing die ze daar gaven werkte niet :(

kan iemand mij helpen met probleem ?

ps:
heb ook al meerdere malen op nieuw geinstaleerd en is precies de zelfde cd waar het vaak genoeg mee is gelukt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=0X80070002] al geprobeerd? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:54
Heb je een internet verbinding aanstaan :? Wellicht is microsoft het namelijk niet eens met je licentie. Als je de versie meerdere malen geinstalleerd hebt op verschillende computers kan het wel eens zijn dat je last hebt van Microsoft. Sinds een tijd controlleert namelijk microsoft al tijdens de installatie of je Licentie geldig is..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit :)

Verder lijkt het er sterk op dat je activatie corrupt is gegaan - ik ben bang dat alleen Microsoft je daarmee kan helpen :)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21

Duinkonijn

Huh?

Misschien een andere cd proberen.

Heb deze melding ook al gehad met een legale VLK licentie :X

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:37
IJnte schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:01:
Heb je een internet verbinding aanstaan :? Wellicht is microsoft het namelijk niet eens met je licentie. Als je de versie meerdere malen geinstalleerd hebt op verschillende computers kan het wel eens zijn dat je last hebt van Microsoft. Sinds een tijd controlleert namelijk microsoft al tijdens de installatie of je Licentie geldig is..
Waar heb je deze informatie vandaan gehaalt. Microsoft mag helemaal niks controleren zonder jou toestemming.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Harley538 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:06:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan gehaalt. Microsoft mag helemaal niks controleren zonder jou toestemming.
Onzin. :/

Uiteraard mag Microsoft (bv. via een online algoritme of database) controleren of de door jou ingevoerde licentie legaal is.

BackSlash32 zegt hieronder wat ik eigenlijk bedoel. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 03-07-2005 14:32 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Harley538 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:06:
Microsoft mag helemaal niks controleren zonder jou toestemming.
...die je gegeven hebt door akkoord te gaan met de EULA (ja, daar waar iedereen gewoon op [ok] ramt, daar ja).

Staat uitdrukkelijk vermeld zelfs.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1