Over de Hawaii-bar & Canarische-bar

Pagina: 1
Acties:

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Er is hier al een helehoop gezegd over het Onzin/Off-Topic en nu het GoT-Kroeg Forum.

Ik vraag me alleen af waarom Moderators/Administrators die een zero-tolerance beleid willen voeren zelf onzin topic gaan openen [Hawaii-bar] en waarom een andere bar die geopened wordt [Canarische] meteen slotje krijgt.
Das bestwel hypocriet.

Ik een zeikerd? Das niet de bedoeling, maar ik neem aan dat het zero-tolerance voor iedereen geldt en dat degene die het beleid moeten uitvoeren zelf het goede voorbeeld moeten geven.
Zo creeer je alleen maar verwarring en dat kan niet de bedoeling zijn!

Less = more

Verwijderd

tja, iedereen is kinds >:)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46

Jag

Ik zal Daniel een waarschuwing geven >:):P;)

Jag

• oVRoM
  • Niet online
Ik vraag me alleen af waarom Moderators/Administrators die een zero-tolerance beleid willen voeren zelf onzin topic gaan openen [Hawaii-bar] en waarom een andere bar die geopened wordt [Canarische] meteen slotje krijgt.
Das bestwel hypocriet.
Maar wat zou een Canarische-bar extra toevoegen dan (alsof die Hawaii topic zo intelligent is;))? Ik bedoel... Er is een topic over een Hawaii-bar, en dan gaat iemand anders meteen een zelfde topic openen, maar dan met een andere naam... Lijkt me logisch dat die gesloten wordt. Soort crosspost maar dan van verschillende personen :)

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op vrijdag 12 januari 2001 23:38 schreef Jamal het volgende:
Er is hier al een helehoop gezegd over het Onzin/Off-Topic en nu het GoT-Kroeg Forum.

Das bestwel hypocriet.

Ik een zeikerd? Das niet de bedoeling, maar ik neem aan dat het zero-tolerance voor iedereen geldt en dat degene die het beleid moeten uitvoeren zelf het goede voorbeeld moeten geven.
Er is ook zoiets als sfeerbevordering. De sfeer was weer top! Als er een betere sfeer heerst zal ook het aantal misdragingen afnemen. Je kunt ook even verder kijken en proberen het psychologish effect te zien achter zo'n actie. Zie het als een soort van teambuilding.

Oorspronkelijk stonden hier wat ongenuanceerde zinnetjes, maar dat vond ik achteraf gezien niet helemaal fair, daar ik jouw redenatie ook wel begrijp.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 23:38 schreef Jamal het volgende:

Das bestwel hypocriet.

Ik was bezig met slotjes uitdelen toen @home ineens besloot om maar de rest van de avond/nacht offline te gaan. Daarom :r

• the noise
  • Laatst online: 21:44
noiz hoopt dat dit (kroeg) een hele lange tijd goed zal gaan als iedereen z'n best er voor doet; dus niet om de meest flauwe dingen gaan zeuren; niet uit de tent laten lokken door irri gasten en de boel niet op slot gooien IVM een vervelende newbie.

• IWriteCode
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Op zaterdag 13 januari 2001 12:58 schreef the noise het volgende:
noiz hoopt dat dit (kroeg) een hele lange tijd goed zal gaan als iedereen z'n best er voor doet; dus niet om de meest flauwe dingen gaan zeuren; niet uit de tent laten lokken door irri gasten en de boel niet op slot gooien IVM een vervelende newbie.
Ik hoop dat dat zeuren niet op mij slaat, maar is zeg alleen maar dat de moderators die zelf onzin topics gaan openen niet het goede voorbeeld geven.

Less = more

• the noise
  • Laatst online: 21:44
ik zal dus echt geen namen gaan noemen en sommige zijn wel eens inconsequent. Maar zijn we niet allemaal menselijk?
Gun elkaar het 'recht' om fouten te maken en televen.
Pagina: 1