WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
die heb je niet nodig....
nt1's werken standaard zonder voeding
Maar ik zit met een ISDN telefoon die dat waarschijnlijk wel nodig gaat hebben van de NT1.richardkraal schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:22:
die heb je niet nodig....
-----
De opstelling wordt:
PC met ISDN adapter (in NT-mode) ==> poort 1 NT1
poort 2 NT1 == crossed isdn cable ==> ISDN telefoon
De ISDN telefoon wil ik gaan gebruiken voor VOIP/PSTN gesprekken via de Asterisk PBX.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
heb je ook op de achterkant van het kastje gekeken?
bij mij staat er 40V 130mA
voor degene die menen dat er geen voeding nodig is de reden dat er wel een voedingsaansluiting op zit is voor toestellen die zichzelf niet kunnen voorzien van... prik.
bij mij staat er 40V 130mA
voor degene die menen dat er geen voeding nodig is de reden dat er wel een voedingsaansluiting op zit is voor toestellen die zichzelf niet kunnen voorzien van... prik.
[ Voor 52% gewijzigd door PipoDeClown op 02-07-2005 17:42 ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Tussen pin 1 (-) en pin 4 (+) staat 40V, tussen pin 1 (-) en pin 6 (+) staat 69V en tussen pin 4 (-) en pin 6 (+) 29V. De 40V op pin 1&4 is volgens mij genoeg, de oranje LED zal dan alleen niet oplichten. Pin 1 zit links in de RJ12 socket.
@ PipoDeClown: Ik had het zien staan, wist alleen niet op welke pinnen het moest komen, maar bedankt voor het kijken.
@ epias: Bedankt voor je complete antwoord en moeite voor metingen.
Nu dan eerst maar eens kijken hoe ik die 40v ga regelen...
@ epias: Bedankt voor je complete antwoord en moeite voor metingen.
Nu dan eerst maar eens kijken hoe ik die 40v ga regelen...
Pagina: 1