Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WINXP] Taakbalk en icons verdwijnen om de 5 seconden.

Pagina: 1
Acties:

• Stacey
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Hallo, hier een heel raar probleem. Als ik de computer opstart verschijnt bureaublak en de taakbalk en alle icons. Vanaf dat moment beginnen de icons en de taakbalk te knipperen. Ze verdwijnen om de 5 seconden. Na 1 seconde komen ze weer terug... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de search al gebruikt maar kan niets vinden. Het is volgens mij ook geen hardware probleem.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Al op spyware gescand :?

• Stacey
ja, met ad-aware. eerste keer vond ie er 100 tweede keer 20 en laatste keer niets...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Scan voor de zekerheid nog maar eens met ook andere spyware producten :)

Ik vermoed overigens dat je explorer 'gewoon' crashed elke keer, wat meestal zo goed als betekent dat je PC dusdanig corrupt is door spyware e.d. dat je beter over nieuw kan beginnen :)

Ik verplaats je topic nog even naar Beveiliging & Virussen en wil je nog even mee geven dat je voortaan beter niet kan werken als iemand met administrator rechten :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

Verwijderd

Je kan het beste even hitmanpro draaien in 'veilige modus met netwerk ondersteuning'. In deze modus kom je door op F8 te drukken voordat het WinXP logo verschijnt bij het opstarten (dus na de POST van de BIOS).

• Stacey
Hitmanpro uitgevoerd maar niets veranderd... regclean helpt ook niet. Iemand nog ideeen?

Verwijderd

Toen je in veilige modus was, had je het probleem toen ook?

btw, hitmanpro heeft het wel erg snel gedaan dan O-)

• Stacey
Ik draaide HMPRO al voordat het idee werd geopperd. :) En ja, in veilige modus hetzelfde probleem... |:(

Verwijderd

Als je het probleem zelfs in veilige modus hebt dan lijkt me dat er iets mis is met je installatie van XP. Je kan een repair install doen (instellingen en data etc blijven intact) door van je XP-CD te booten, te kiezen voor installeren (dus NIET op R drukken om de Recovery Console in te gaan) en vervolgens de huidige installatie te kiezen om te repairen.

• Stacey
Oke! ga ik proberen. Jullie horen wel of het gelukt is. Thnx
Pagina: 1