Sinds gisteren kan de pc niet meer uit. Zodra je hem uitschakelt, gaat hij na een aantal minuten weer aan (schrok me helemaal wezenloos 0_0). Er staat een biospassword op, maar zodra hij weer aangaat vraagt hij daar niet om, dus ik ga er vanuit dat hij het systeem zodra ik de pc uitzet de hardeschijf uitschakelt enzo zodat het eruitziet alsof hij uitstaat, en na een paar minuten de pc reboot (bij een reboot vraagt hij nl niet om het password).
Het toetsenbord en de muis reageren helemaal niet zodra de pc weer is 'aangegaan'. De caps-lock/num-lock/scroll-lock lichtjes gaan ook om en om aan en uit.
Ik heb de hele pc gecontroleerd op virussen en spyware met AntiVir en AVG Antivirus en Microsoft AntiSpyware, en ik laat straks ook even Spybot S&D erop los.
Ik draai Windows 2000 Pro. Ik weet niet wat jullie meer moeten weten om me te kunnen helpen... Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak.. :-/
Het toetsenbord en de muis reageren helemaal niet zodra de pc weer is 'aangegaan'. De caps-lock/num-lock/scroll-lock lichtjes gaan ook om en om aan en uit.
Ik heb de hele pc gecontroleerd op virussen en spyware met AntiVir en AVG Antivirus en Microsoft AntiSpyware, en ik laat straks ook even Spybot S&D erop los.
Ik draai Windows 2000 Pro. Ik weet niet wat jullie meer moeten weten om me te kunnen helpen... Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak.. :-/