[WMP] streaming video's weereens problemen...

Pagina: 1
Acties:

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
Ik heb gezocht... en krijg meer topics over mensen die willen weten hoe ze video kunnen streamen op hun site als mensen met problemen. En de problemen die ik gevonden had waren niet precies het zelfde

want van die video's die meteen beginnen met verbinden en dat je dan die balk ziet laden tot 100% voor ie begint met spelen die doen het prima..
Maar de meeste filmpjes starten meteen en doen het gewoon of ze schokken een beetje en dan de 2x afspelen wel goed...

nou sinds gister niet meer.. eerst liep de hele tijd wmp vast en ik heb vanalles geprobeerd..
toen uiteindelijk in opties zag ik dat die bestandstypen vakjes grijs waren (alleens eerder gehad na het installeren van quicktime) dus weer goed gevinkt en opnieuw proberen..

Nu gaan de filmpjes wel laden.. dan speelt de 1e seconde af en daarna bevriest het filmpje dus daar heb ik ook niks aan. Voorheen heeft het allemaal wel prima gewerkt

Dingen die ik verandert heb is een tv out kabel aangesloten op de tv en camtasia studio geinstalleerd als enige waarvan ik me kon bedenken dat dat een conflict op zou kunnen leveren. Ik heb gezocht in camtasia naar file associations maar niet gevonden. Zelfs geprobeerd dan maar met tegenzin quicktime alle streaming filmpjes te laten doen maar niet voor elkaar gekregen, kan iemand me dat anders uitleggen of sowieso een oplossing? thx

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64