Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
is niet mogelijk
wat is er mis met events? Die zijn er juist voor
wat is er mis met events? Die zijn er juist voor
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 14:33 ]
Ik ben niet zo goed in JavaScript, maar kan je niet elke keer als het event optreedt de muispositie opslaan in een globale variabele en die dan uitlezen op het moment dat je eenfunctie() aanroept?
Dat is ook een manier... Nou weet ik ook niet of globale variabelen bestaan. Effe zoeken...Exterazzo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:33:
Ik ben niet zo goed in JavaScript, maar kan je niet elke keer als het event optreedt de muispositie opslaan in een globale variabele en die dan uitlezen op het moment dat je eenfunctie() aanroept?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zet een onmousemove op je body en je weet altijd de juiste coordinaten. En als je het toch op de manier wil doen zoals je zelf zegt kun je in IE zelf een event firen:
Gebruik ipv de timeout gewoon een functieaanroep en je kunt zelf buiten de browser de coordinaten uitlezen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <html>
<head>
<script type="text/javascript">
function doe()
{
document.fireEvent("onmousemove");
setTimeout("doe()", 50);
}
document.onmousemove = show;
function show()
{
document.getElementById("blaat").innerHTML = event.clientY;
}
</script>
</head>
<body onload="doe()">
<div id="blaat"></div>
</body>
</html> |
Gebruik ipv de timeout gewoon een functieaanroep en je kunt zelf buiten de browser de coordinaten uitlezen
[ Voor 5% gewijzigd door André op 02-07-2005 15:10 ]