Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 11:06

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik wil graag een carkit in m'n auto, maar aangezien het een auto is die ik nog maar 7 maanden zal rijden, wil ik niets hoeven in te bouwen.

Ik zag de Genius Carkit op de mrhandsfree site en vroeg me af of iemand hier ervaring mee had. Ik vond niets hierover hier op het GoT forum helaas, wat ik wel eigenlijk verwacht had.

Heeft deze een beetje goede kwaliteit? Hij lijkt mij degelijk. Makkelijk aan te sluiten (radio mute hoef ik niet zo, als het maar makkelijk aan te sluiten is voor gebruik).

Ik heb een Samsung x460 (geen bluetooth :( )

Dus kortom: wie zou me verder kunnen helpen of dit een goede keuze zou zijn.

(oh ja, en hoe monteer je de houder op je dashboard?)

[ Voor 14% gewijzigd door Boy op 02-07-2005 14:48 . Reden: linkje vergeten ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 11:06

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik ben zojuist maar eens gaan kijken in de winkel en het ziet er wel goed uit. Je krijgt zo'n stuk erbij wat je bijvoorbeeld ergens in een spleet van het dashboard kunt steken (ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen). Ik vraag me alleen de kwaliteit af, maar volgens mij zit dat wel goed. Ik denk dat ik 'm gewoon ga kopen/bestellen...
Er zit ook alles bij om 'm permanent of plug en play te installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Boy op 02-07-2005 16:47 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20
Ik heb zo'n carkit i.c.m. met een nokia6600. Ik heb hem gewoon aangesloten via de connector, omdat ik de bluetooth functie gebruik voor tomtom. Ik ben er erg tevreden over. Je kan hem inderdaad inbouwen naast de autoradio, hiervoor is dat langwerpige plastic ding. Het is een beetje wrikken, maar hij past erin. Je kan tevens de voeding van de autoradio gebruiken, maar de kabel die hiervoor meegeleverd is, is vrij dik en is dus lastig weg te werken achter het dashboard. Je kan hem natuurlijk ook via de sigarettenaansteker gebruiken.
Het volume en de geluidskwaliteit vind ik goed. Alleen de verstaanbaarheid aan de andere kant van de lijn is erg afhankelijk van de plaats waar het microfoontje staat. Dit is vooral een kwestie van uitproberen. Een ander nadeel is dat (i.c.m. tomtom) de carkit pas 'aangaat' als de eerste zin van tomtom is uitgesproken. Ik moet dan de tekst nog eens laten herhalen om hem via de carkit te laten spreken in plaats van de telefoonspeaker. Met telefoneren heb ik hier overigens geen last van.