Toon posts:

Pentax *ist D/DS/DL

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
doe het dan zelf he jongens...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 19:36 ]

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Lekker uitgebreidde startpost :X

Geef ff de verschillen aan. Niet iedereen wil linkjes gaan uitzoeken. En als je een fan bent van dit ding geef je even aan waarom en laat je zien wat je er mee kan.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd in "Sony DSC-V3? Alternatieven"
Stereotomy in "Sony DSC-V3? Alternatieven"

TS komt toch weer op de Sony V3 uit... :X

Of de Panasonic FZ5...

Of de Konica Minolta Z5....

Of toch maar een Canon 350D....

Of....

:{

Je hebt nu in eerdere topics vrijwel ELKE camera en type wel "serieus overwogen". Denk je niet dat het tijd wordt om wat te kopen? :o

[ Voor 43% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2005 17:36 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
jeezes zeikerd, dit hoeft toch niet direct iets te maken te hebben met mijn aankoop

ach ja laat maar

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:37:
jeezes zeikerd, dit hoeft toch niet direct iets te maken te hebben met mijn aankoop

ach ja al maar
:?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben van zin een Pentax te kopen... ja ik wil wat ervaringen... mag ik daarom voor het algemeen belang van dit forum geen topic maken over de *ist D serie?

Aan Stereotomy zijn reactie blijkbaar te zien niet, dus zet hier maar een slotje op

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Oooh, dit was in het algemeen belang van dit forum, maar nee, dat verandert de zaak! B)

Kijk, op een forum is uiteraard allerhande informatie te vinden, en is een plek voor discussie. Wat het niet is, is een helpdesk, of een club mensen die jou bij je handje moeten houden voordat je een winkel durft binnen te stappen voordat je een keuze kunt maken.

In jouw vorige topic hebben mensen jou ontzettend goed geholpen, en informatie gegeven, maar er was 1 ding wat ze niet konden doen: de laatste stap zetten. Je kunt wel onder het mom "voor het algemeen belang van het forum" voor elke camera die op dat moment je interesse heeft een topic openen (er was trouwens al een Pentax *ist topic), maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk op.

Het is niet aan mij om dat te beoordelen, maar zoals veel mensen in je vorige "zoektopic" al hadden opgemerkt komt er een moment van beslissen en kopen, in plaats van over *elke* camera die je leuk vindt een topic starten of individuele helpdeskhulp vragen. :)

[rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *DEEL 2*[/rml]

[ Voor 95% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2005 21:51 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk gezegd is je geloofwaardigheid ver te zoeken in bovenstaande post, dus ga maar een ander kloten, dank u

(als je goed gelezen had zou je dat ook geweten hebben maar kom )

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:18:
Eerlijk gezegd is je geloofwaardigheid ver te zoeken in bovenstaande post, dus ga maar een ander kloten, dank u

(als je goed gelezen had zou je dat ook geweten hebben maar kom )
Nou guRuh, zoals gezegd ben je in je eerdere topic toch vrij goed geholpen; waarom gedraag je je nu zo raar?

Misschien dat je ze wat betweterig vind klinken, maar het is toch beter om een algemeen\centraal brainstorm topic te openen om je goed te kunnen laten informeren over alles; i.p.v. allerlei aparte draadjes te openen elke keer als je een ingeving krijgt van heeej die cam lijkt mij wel wat.

Ik neem aan dat je dat begrijpt...? :)

[ Voor 45% gewijzigd door Silent Thunder op 02-07-2005 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat zeer goed... maar bekijk en herbekijk Stereothemy zijn reactie(s) eens, niet echt leuk imo

Weet je wat morgen schrijf ik een nieuwe startpost hierover, er zal wel een modje zijn die deze berichten kan verwijderen, en dan starten we met een schone lei.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Het enige wat ik kan ontdekken is dat ze soms met zijn allen op je beginnen te zeiken.
Das idd niet leuk; en kan voor jou heel frustrerend of betweterig overkomen, maar daar valt niks aan te doen; je bent nu eenmaal heel wispelturig bezig. :)

Je noemt in het begin ook al meteen iemand een zeikerd... dat verpest ook al de sfeer in het topic.
Ik zou dan gewoon ff afstand nemen en de boel laten kalmeren; tis verder geen ramp ofzo... volgende keer gaat het vast goed :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Silent Thunder op 02-07-2005 20:56 ]

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik begrijp dat zeer goed... maar bekijk en herbekijk Stereothemy zijn reactie(s) eens, niet echt leuk imo
Begrijp je het ook echt, wat Silent Thunder zegt? Die slaat namelijk de spijker op zijn kop, iets wat ik je ook al de hele tijd duidelijk probeer te maken.

Natuurlijk is het niet leuk als iemand je op je wispelturige gedrag wijst, van een Sony V3 naar een Panasonic FZ5 naar een Braun broodrooster en weer terug.... dan kun je beter net zoals iedereen beginnen in een "Ik zoek een camera voor xxx - xxx EUR topic". Die topics zijn gemaakt voor mensen die nog van hot naar her twijfelen, zoals jij, zodat ze niet over elke cam die ze zien of leuk vinden een nieuw topic hoeven te openen, zoals Silent Thunder al aangeeft. Dat je niet om de twee posts van camera switcht, zoals in je vorige topic. Waarom plaats je jezelf niet ook in zo'n topic, dat kan gezien jouw hak-op-tak gedrag nog wel eens in jouw voordeel uitvallen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2005 21:57 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Het is hier nu 15°C, dus ik ben nu aardig afgekoeld ;)

Silent Thunder en Stereodude: jullie bedoelen denk ik alletwee hetzelfde, maar verwoorden het juist een tikkeltje anders waardoor de ene al wat arroganter overkomt dan de andere.

Ik geef dit eerlijk toe, ik twijfel, zo ben ik nu eenmaal.

Maar deze topic was echt wel bedoeld voor Pentax users, en idd dit kon ook in de budget dSLR topic (deze heb ik trouwens helemaal doorzocht, maar de enige "ist" die ik tegenkwam was "wist", "vergist" , "gemist" en ga zo maar door :Y) )

We zien wel wat er met dit topic gebeurd zeker? 8)7

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Pelle

🚴‍♂️

Dit schiet ook niet meer op zo, dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.