Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb een Samsung X450 telefoon, vorig jaar gekocht met een Hi-prepay pakket. Ik heb van de KPN de unlock-code ontvangen. In de handleiding die daarbij zit staat dat je een “vreemde” simkaart in de telefoon moet stoppen. Vervolgens geeft de telefoon aan “Netwerk blokkering”. Dan de unlock-code invoeren en het toestel is simlock-vrij.

Echter als ik een “vreemde” simkaart in mijn telefoon stop komt er op het scherm te staan “controleer SIM”. Je kan dan de code invoeren maar hij komt steeds weer terug in het scherm met controleer SIM.

Ik heb al gebeld met de Hi service maar die kunnen mij ook niet helpen.

Wie kan mij helpen ?

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 11:46
Ik denk gewoon dat de unlocking is mislukt :? Zoals een wijze teletubie ooit zei: nogn keer, nogn keer nogn keer!!??

[ Voor 5% gewijzigd door Optix op 06-07-2005 09:56 ]

.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Dat wil waarschijnlijk zeggen dat de simkaart niet helemaal goed is... je kan proberen met wat alcohol de koperen plaatjes wat schoon te maken en hem goed in de telefoon te stoppen. En anders een andere simkaart proberen, wellicht dat die ene niet (goed) werkt met je telefoon

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:02:
Dat wil waarschijnlijk zeggen dat de simkaart niet helemaal goed is... je kan proberen met wat alcohol de koperen plaatjes wat schoon te maken en hem goed in de telefoon te stoppen. En anders een andere simkaart proberen, wellicht dat die ene niet (goed) werkt met je telefoon
Of, misschien dat je oude sim-kaart te oud is. Na een tijdje niet gebruik willen sommige providers de sim-kaart nog wel eens blokkeren, omdat men er dan vanuit gaat dat die niet meer in gebruik is.