Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 13:14
hey mede forummers,

ik had een abo afgesloten bij vodafone met een e720, kom ik er daarna achter dat ie gesim-locked is... ik helemaal pissed terug naar die winkel natuurlijk, want je verwacht toch een toestel dat sim lock vrij is als je een abo neemt. maar nee, daar konden hun niks aa doen enzo...ok, accepteer ik. ben ook niet de moeilijkste. maar vond wel dat ze het hadden mogen zeggen.

dus ik zelf maar op zoek gegaan.

kwam ik op een site terecht en dit geprobeerd:

unlock info weg

het is wat met die dingen.

maar heeft misschien iemand een idee, wat ik hier als laatste stap nog moet doen? want er zit nu een t-mobile kaartje in.
heeft iemand dit toevallig ook gepobeerd, en dezelfde fout gehad?

ik hoor het graag, sta overal voor open! :*) :P

[ Voor 51% gewijzigd door Korakal op 02-07-2005 14:48 ]

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 17:47
Als je abbo af is, kunnen ze bij de winkel de sim lock weg halen. Of dat gratis is weet ik niet. MAar wat je hier wilt bespreken mag niet

• CarJunkyXL
waarom niet?ik heb nergens getekent dat ik de sim lock er niet af moet halen.iig staat niet in mijn voorwaarden

Verwijderd

Helaas, hier staat wel dat het niet mag:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Als je een topic opent wordt er niet niets voor niets naar verwezen :)

• CarJunkyXL
ja, dacht dat het voor prepay tellie's ging. abo tel hoort gewoon sim lock vrij te zijn |:(

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 13:48

Nyana

Who?!

Slotje :Z

Verwijderd

Als je denkt dat het legaal is, laat het dan gewoon door je telecom provider doen :Y)

• CarJunkyXL
die willen het niet doen, omdat hun willen dat ik via hun bel. zei die letterlijk. hij heeft trouwens niet gezegd dat het illegaal was, toen ik zei dat ik hem op de markt oid zou laten unlocken.

maar goed, kunnen we nou weer ontopic gaan?

letterlijk uit de policy:

In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan

ik heb nog steeds een mooi vodafone tekentje als ik mijn tel uit en aan zet..., dus heb niks veranderd aan de software.

[ Voor 50% gewijzigd door CarJunkyXL op 02-07-2005 14:45 ]

Verwijderd

m.lammers schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:37:
Sorry hoor, maar snap je nou nog steeds niet dat dat hier op GoT niet is toegestaan :?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

m.lammers schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:37:
nee, ik gooi 'm dicht.
letterlijk uit de policy:

In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan
ja dus? als je even een paar regels verder leest staat er ook dat we ondanks dat het NIET op GoT willen hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.