Toon posts:

zwart scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een neovo F-417 gekocht en terzelfdertijd ook een volledige pc format gedaan. Windows xp pro SP/2 is dus volledig opnieuw geïnstalleerd. Toen ik counter strike 1.6 ging spelen ging dit zonder problemen. Maar vanaf als ik er even uit ga door alt+tab of de windows toets en er dan weer in ga dan krijg ik een zwart scherm. Ligt dit aan mijn scherm of is er iets mis met mijn videokaart (geforce FX 5200). OpenGL kan ik in CS ook niet gebruiken. Is het normaal dat mijn videokaart geen opgenGL ondersteunt en is er een oplossing voor het zwarte scherm?
Mijn bureaublad resolutie is 1240-1024 en mijn Counter-Strike resolutie 1152-864

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp :/
na uren prutswerk en installeren van nieuwe drivers, zoeken naar beeldscherminstellingen, ander scherm aankoppelen, andere resoluties uitproberen .... heb ik het probleem gevonden.
Het was de openGL dat nog niet geïnstalleerd was.

Verwijderd

Ja sorry, 24 uur per dag is me net iets te veel :+

Verwijderd

1 uurtje was t maar? :9

Verwijderd

Topicstarter
khad daarvoor ook al veel geprobeerd maar zonder success

offtopic: is niet op jou bedoeld hoor ;) maar tvalt me op dat nooit iemand op mijn vragen antwoord.
op het grote geforce 6600 9 topic heb ik eergisteren ook al een vraag gesteld en da is juist hetzelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 13:51 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:51:
khad daarvoor ook al veel geprobeerd maar zonder success

offtopic: is niet op jou bedoeld hoor ;) maar tvalt me op dat nooit iemand op mijn vragen antwoord.
op het grote geforce 6600 9 topic heb ik eergisteren ook al een vraag gesteld en da is juist hetzelfde.
Je gaat al klagen na 1 uur en 6 minuten?
Je geeft ook totaal geen specs van je pc wat op GoT een vereiste is bij een topicstart.
Verder word je geholpen als je duidelijk bent en je verhaal is nou niet echt prettig om te lezen.
Geduld hebben :) :>

Edit: Je vraag in het 6600 topic is ook behoorlijk een zoekvraag... Vergelijk de prijs + wat je erbij krijgt en bepaal zelf je keuze. Zo'n vraag wordt elke dag wel een aantal keer gesteld.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Satch op 02-07-2005 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je geeft ook totaal geen specs van je pc wat op GoT een vereiste is bij een topicstart.
kdenk niet dat mijn processor plots mijn beeldscherminstellingen zal wijzigen he.
verhaaltje is misschien idd onprettig maar kzou nie weten hoe ik het anders moest formuleren.
Tvalt me op dat ik nu plots meer replies krijg NADAT het probleem is opgelost. :*)
toch bedankt om ook es te kijken in het grote geforce 6600 topic :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 14:01 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Binnen 1 uur en 6 minuten antwoord verwachten is onredelijk (het is hier een forum waar de meeste mensen op een zaterdagmiddag betere dingen te doen hebben), je topic dan schoppen met een nare/domme opmerking toont al helemaal een ranzige attitude.

Niet tevreden met de 'service' hier :? Hoepel dan op en ga een helpdesk bellen ofzo :r

En inderdaad, als je niet volledige specs en info geeft, noch aangeeft wat je zelf zoal geprobeerd hebt, is het geen wonder dat niemand antwoordt in je topics :Z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.