Toon posts:

[tft instellingen] AGneovo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb een E-17. Eigenlijk mn 2e, want de vorige begaf het. Er kwamen allemaal roze strepen in beeld.
Maar nu zit ik dus weer te kijken. Want ik krijg de instellingen maar niet goed.
Contrast, helderheid en kleur temperatuur.

Ik kan nergens de goede instellingen vinden.

En nu trekt het beeld steeds heel iets richting blauw/groenig en dan springt het weer op normaal. Moet ik nu al weer tot de conclusie komen dat ze deze ook maar om moeten ruilen??

Vraag: weet iemand de optimale instellingen OF weet iemand hoe je dit beeldscherm kan resetten?

Alvast heel erg bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 12:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er helemaal niemand ervaring met een Neovo beeldscherm?

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 07:25
denk dat ook deze dan weer stuk is mijn vader heeft ook de E-17 die doet het perfect...
mooi schermpje met de glasplaat erover...
de beste instelling: 1280x1024@75Hz

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Verwijderd

Topicstarter
75Hz, ik heb hem op 60 staan omdat tie geen 75 aan zou kunnen.
Zal ns ff op 75 proberen dan...

Het is verders een leuk schermpje das helemaal waar..

Verwijderd

Heb je hem via VGA of DVI (als dat er uberhaupt opzit) aangesloten? Via vga kan je nog best wat redelijk wat bijstellen maar via DVI ben je meestal zwaar belemmert kwa instellingen. Ja of je gaat software matig in windows de boel bijstellen dat kan ook nog.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:02:
Heb je hem via VGA of DVI (als dat er uberhaupt opzit) aangesloten? Via vga kan je nog best wat redelijk wat bijstellen maar via DVI ben je meestal zwaar belemmert kwa instellingen. Ja of je gaat software matig in windows de boel bijstellen dat kan ook nog.
VGA, wat kan ik nu daarmee nog meer instellen dan?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:02:
Je stelt normaal 'het scherm' in... dus dat maakt eigelijk geen reet uit welke aansluiting je hebt...
Als dat wel zou uitmaken zou het dus ook softwarematig gaan, want dan zou je dat met een software proggie moeten bijstellen en de grafischekaart zou het beeld dan gaan veranderen en het zo dus op je monitor toveren...

Je kan bijv wel voor een bepaald kleurenprofiel zoeken en die op je scherm laten draaien...
en tja, aan je scherm draaien (met de knopjes spelen dus)...
dat is eigelijk de enige hardwarematige manier (of je moet een kleurcorrectie ding tussen je computer en je scherm hangen... maar die zijn redelijk duur als je een beetje een goede wilt)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de kleurprofielen...

Maar kan nergens de standaard instellingen v mn monitor vinden...
Pagina: 1