Edit: Type , het is dus de Medion Radeon 9600 TX 128mb en de Atlantis Radeon 9600 XT 256mb..
Hallo mensen,
Ik hoop dat iemand mij met het verlossende woord kan helpen
Ik heb een medion PC, inmiddels zit er vrij weinig orgineels meer in van medion, en nu ik net een Syncmaster 913N 19" tft scherm heb gekocht, wil ik mijn (simpele) games eigenlijk ook op de hoogste resolutie spelen..
De specs voor zover ik ze weet
P4 2,8
1024 mb geheugen
HD 160 gig WD
HD 60 gig WD
nieuwe kast met voeding 350watt
op het moment heb ik dus nog mijn kaartje van aanschaf erin zitten, de zogehete Medion Radeon 9600 TX met 128 mb.. Mijn budget is niet echt hoog, en heb bij de MyCom de Atlantis Radeon 9600 XT 256mb gezien voor een mooie prijs (125 euro).. Mijn vraag, is dit een noemenswaardige upgrade? Kan die Atlantis kaart mijn games als HL2, Counterstrike Source etc op de hoogste resolutie moeiteloos aan ??
Dank voor jullie hulp in deze!!
Gr.
Edwin
PS wie komt er met het snelste antwoord, wil vanmiddag die kaart gaan halen
Hallo mensen,
Ik hoop dat iemand mij met het verlossende woord kan helpen
De specs voor zover ik ze weet
P4 2,8
1024 mb geheugen
HD 160 gig WD
HD 60 gig WD
nieuwe kast met voeding 350watt
op het moment heb ik dus nog mijn kaartje van aanschaf erin zitten, de zogehete Medion Radeon 9600 TX met 128 mb.. Mijn budget is niet echt hoog, en heb bij de MyCom de Atlantis Radeon 9600 XT 256mb gezien voor een mooie prijs (125 euro).. Mijn vraag, is dit een noemenswaardige upgrade? Kan die Atlantis kaart mijn games als HL2, Counterstrike Source etc op de hoogste resolutie moeiteloos aan ??
Dank voor jullie hulp in deze!!
Gr.
Edwin
PS wie komt er met het snelste antwoord, wil vanmiddag die kaart gaan halen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 11:01 ]