[HL2] steamscherm is niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 20:01

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
ik heb gisteren eindelijk half life 2 gekocht
dus ik installeer het spel en dit gaat prima totdat na de installatie een grijs pop-up schern van steam verschijnt.

het is duidelijk dat ik hier mijn een account hoor aan te maken en mijn key hoor in te vullen, maar ik kan geen tekst zien. Ik zie alleen een grijs vlak en twee knoppen, maar ik weet niet wat er op de knopppen staat en waarop ik dus zou moeten drukken.

Ik heb meteen de nieuwste drivers voor mijn Ti4200 geinstalleerd 77.72 maar dit helpt niets.
Mijn direct X is ook de meest recente versie
Als ik google of bij steam rondkijk zie ik alleen vragen over verbindingen die niet lukkken of foutmeldingen, mijn probleem staat er niet tussen?

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, want ik baal als een stekker dat een gekocht spel het niet meteen netjes doet :(

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:41
moet je even op de site van steam kijken bij de faq, daar staat ergens een linkje waar je een paar fonts kan downloaden.
even die fonts instaleren en je ziet alles zoals het hoort, heb hier hetzelfde probleem gehad.

linkje

[ Voor 47% gewijzigd door drienties op 02-07-2005 11:03 ]

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 20:01

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
dank je, dat was inderdaad het probleem

(bij het installeren van de nieuwe fronts zei hij dat ik deze al had, maar desontdanks was het probleem daarna wel opgelost :)

To be, or not to ...ehh.... what was the question?