Ik zal mijn best zo goed mogelijk te verwoorden waar ik krijg hulp bij zou willen en jullie advies:)
PC Spec:
Amd Athlon 64 3200 Socket 939.
Asus A8N-SLI Moederbord Socket 939.
1 Gig PQI DDR 400 Geheugen .
MSI Geforce NX 6600 GT Videokaart.
Huntkey 400 watt Voeding.
Maxtor 120 Gig Harde Schijf.
Nu heb ik alles ingebouwd en alle stekkertjes etc zitten goed het lichtje op het moederbord gaat ook gewoon aan (groene knopje), alleen als ik de aanknop aandruk gebeurd er niks de voeding doet het niet maar het moederbord geeft wel stroom af
en de processor begint ook niet te draaien, wel als ik de aanknop indruk brand er heel kort een rood lichtje, ik weet het niet zeker maar zou het zo kunnen zijn dat de voeding het gewoon niet goed doet te weinig stroomt afgeeft? want me moederbord heeft een 24 pins connector voor de voeding terwijl het kabeltje van de voeding 20 pins heeft dus toen heb ik er een koppelingtje voor gekocht zodat die wel past zou het hier aan kunnen liggen?
Iemand tips?
alvast bedankt heren.
gegroet sam
PC Spec:
Amd Athlon 64 3200 Socket 939.
Asus A8N-SLI Moederbord Socket 939.
1 Gig PQI DDR 400 Geheugen .
MSI Geforce NX 6600 GT Videokaart.
Huntkey 400 watt Voeding.
Maxtor 120 Gig Harde Schijf.
Nu heb ik alles ingebouwd en alle stekkertjes etc zitten goed het lichtje op het moederbord gaat ook gewoon aan (groene knopje), alleen als ik de aanknop aandruk gebeurd er niks de voeding doet het niet maar het moederbord geeft wel stroom af
Iemand tips?
alvast bedankt heren.
gegroet sam