Ik zit hier achter een routertje (sweex) op een planet adsl aansluiting (comfort). Nu zijn sommige sites niet bereikbaar, niet te pingen op hostname en ook niet te pingen op ipadres.(time out error)
Het probleem speelt voor alle pc's achter de router en zodra ik via remote desktop inlog op de werkomgeving van mijn werk kan ik die sites wel benaderen.
Er draait geen firewall op mijn pc en de anderen. firewall op de router heb ik aan en uitgehad (zonder resultaat)Het probleem speelt sinds enkele dagen terwijl geen veranderingen zijn aangebracht. Router & modem resetten gaf ook geen resultaat.
Wie o Wie heeft een oplossing voor mij
Het probleem speelt voor alle pc's achter de router en zodra ik via remote desktop inlog op de werkomgeving van mijn werk kan ik die sites wel benaderen.
Er draait geen firewall op mijn pc en de anderen. firewall op de router heb ik aan en uitgehad (zonder resultaat)Het probleem speelt sinds enkele dagen terwijl geen veranderingen zijn aangebracht. Router & modem resetten gaf ook geen resultaat.
Wie o Wie heeft een oplossing voor mij
[ Voor 2% gewijzigd door descon op 02-07-2005 00:43 . Reden: kut, typfout in topic titel. net = niet . Hoe kan ik dat aanpassen ? ]