Probleem; wat nu ?

Pagina: 1
Acties:

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
ik heb een sony ericsson p910i gekocht en opeens werkt het touchscreen niet meer, je ziet gewoon beeld maar hij reageert niet meer op een paar plekken nog wel. misschien door de regen vandaag, er zijn een paar spatjes op het scherm gekomen maar zou het hierdoor komen ? volgende is dat ik de bon niet meer heb, zou ik deze niet kunnen namaken en alsnog hopen op garantie, ik hou hier zelf eigenlijk helemaal niet van maar het is wel een toestel van 600 euro :-o

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:50
Voortaan iig bonnetjes bewaren. En bonnetje namaken zou ik niet aan gaan beginnen, hoogstwaarschijnlijk komen ze erachter en dan kun je helemaal fluiten naar je garantie.
"een paar spatjes" moet een telefoon tegenkomen lijkt me. Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel, het lijkt me dat SE op basis van je serienummer wel ongeveer een productiedatum kan achterhalen en dat je toch nog aan je garantie kunt komen.
Overigens, ik ken de SE modellijn niet echt, maar hoe oud is het model? Bestaat de p910 uberhaupt al zo lang dat je garantie verlopen zou kunnen zijn? (Het klinkt als een nieuw model :P)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 15:13

Whuzz

Dodgeball!

Wat heb je allemaal geprobeerd? Master reset? ff nieuwe firmware flashen? enz enz.

Met het vervalsen van een garantiebewijs gaan we je hier uiteraard niet helpen :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• dsonnaville
ja ik wil dus een master reset uitvoeren maar het probleem is dat het mij niet lukt zonder touchscreen, de p910 is overigens door mij 1 maand in bezit. dus misschien zou ik nog wel kunnen kijken naar garantie, ik hoop het

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:50
dsonnaville schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:34:
ja ik wil dus een master reset uitvoeren maar het probleem is dat het mij niet lukt zonder touchscreen, de p910 is overigens door mij 1 maand in bezit. dus misschien zou ik nog wel kunnen kijken naar garantie, ik hoop het
Mja de meeste winkels en fabrikanten willen toch wel een beetje aan klantenbinding doen. En ik gok dat garantie verlenen zonder bonnetje jou sneller doet besluiten om later weer een SE te kopen dan wanneer ze je nu totaal niet willen helpen. ;)
Overigens, ik geloof dat ik de laatste keer dat ik een GSM kocht me ook geregistreerd heb bij de winkel? Daar staat mijn naam + aankoopbon iig gewoon bij hun in het systeem, dan moet het al helemaal geen probleem meer zijn.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• dsonnaville
ik zal gewoon se bellen en misschien zeggen die wel gewoon ja stuur maar op ofzo, zoiezo hebben jullie enig idee hoeduur een los scherm zou kosten?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 01:57

Emiel1984

Made in NL

1. Alles is geregistreerd tegenwoordig, bonnen zijn niet altijd meer echt leesbaar op het einde van de datum dus dan word de registratiecode gewoon weer opgezcht.

2. Heb je mischien betaald via pin want dat is ook direct bewijs van je aankoop.

3. Ik weet niet wat een scherm kost maar zonder garantie word je denk ik niet blij van de prijs, dit door arbeidsloon.

[LTS][MTS][HTS]

Pagina: 1