Met gepaste trots volgt deze aankondiging; van eigen bodem het vernieuwde en revolutionaire LCDStudio v2 BETA.

Enjoy!

Enjoy!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Precies, met v2 kunnen zeer complexe ontwerpen gemaakt worden, probeer het eens. En dit is pas de betaCorn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:42:
Ongelofelijk kickass en handigIk gebruik LCDStudio zelf, en het is imo gewoon het beste en meest functionele lcd programma dat er bestaat. Heel flexibel, customizable, en nog gratis ook! Keep up the good work!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ja da's kl*te als je mobo geen LPT meer heeft (PCI LPT kaartje?). Mag ik vragen wie het voor je naar USB zou ombouwen?SCaRaBaeuS schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:23:
Ik heb hier zelf nog een T6963C (grote) hier liggen.. alleen er zit een LPT1 interface aanvast.. En jammer genoeg heb ik die niet meer in me kast zitten.. Weet iemand hoe je deze kan ombouwen naar USB? Degene die het zou doen is er mee gestopt namelijk..
toendertijd had je powerlcd en daarvan was iemand bezig met de interfaces van lpt1 naar USB maar jammer genoeg zijn die er mee opgehouden..coorz schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:30:
[...]
Ja da's kl*te als je mobo geen LPT meer heeft (PCI LPT kaartje?). Mag ik vragen wie het voor je naar USB zou ombouwen?
Ombouwen naar USB is altijd mogelijk, probleem is dan welke LCD app het kan/gaat ondersteunen.....
@peddro; ik verlaag me altijd naar het niveau van m'n gesprekspartner
[ Voor 8% gewijzigd door Ankh op 02-07-2005 10:35 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
De vraag is eigenlijk wanneer de hardware beschikbaar komt , 't is niet zo dat ik inmiddels een berg usb displays op m'n buro heb liggen maar te laks ben er drivers voor te schijven ofzocoorz schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:51:
USB support onder Studio is mogelijk, alleen de vraag is WANNEER
[ Voor 10% gewijzigd door Jurjens op 02-07-2005 12:58 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Uhh momenteel niet supported ik vond die 169 euro 'n beetje extreem veel voor 'n lcdtje, voor dat geld kan ik twee weken boodschappen doen.Rayden schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:50:
Maar nu heb ik 2 setjes gezien op http://tilofranz.net/lcdshop/
mijn vraag: werkt lcd studio v2 beta hier ook op en dan bedoel ik die non-touch screen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Jazzle op 02-07-2005 16:48 ]
Verwijderd
(Royal Windows Theme downloaden)jessevl schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:47:
offtopic:
sorry dat dit zo verschrikkelijk offtopic is, maar een nieuw topic openen is helemaal aso:) :
http://home.planet.nl/~leth0029/got/window.jpg
hoe krijg je die windows zo mooi?
Verwijderd
Idd royal theme van mce is los hier te krijgen:msG-Gsm schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:24:
(Royal Windows Theme downloaden)
Zwarte achtergrond?overlopen? case? huh?Hoe heb je die mooi zwarte achtegrond zo goed laten overlopen met case? en zekers proffesioneel stukje software
Zit geen case omheen, display is gewoon geel op zwart[b]msG-Gsm schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:24Hoe heb je die mooi zwarte achtegrond zo goed laten overlopen met case? en zekers proffesioneel stukje software
[ Voor 26% gewijzigd door Apen-nootjes op 03-07-2005 13:33 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde op mijn T6963c LCD (240*128). Soms komen er ook random pixels op plekken die nog niet geactiveerd zijn.Verder heb ik een T6963c LCD (240*64) en daar blijven allemaal zwarte puntje's achter op plekken die een keer geäctiveerd zijn geweest en waar nu eigenlijk niks meer zou moeten staan... lijkt wel of het scherm niet goed leeggeveegd wordt... Meer mensen hier last van ?

Motherboard monitor 5waar kan je de Temps van de onderdelen zoals CPU en SYS laten zien? kan ze niet vinden¨-
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 13:55 ]
Verwijderd
Kan je es proberen je lpt port in je bios op EPP te zetten?Ik heb precies hetzelfde op mijn T6963c LCD (240*128). Soms komen er ook random pixels op plekken die nog niet geactiveerd zijn.
Of SysFan want mbm support niet alles meer geloof ik.
[...]
Motherboard monitor 5
Ook ik zal dat eens proberenVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:23:
[...]
Kan je es proberen je lpt port in je bios op EPP te zetten?
[...]
Of SysFan want mbm support niet alles meer geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Apen-nootjes op 03-07-2005 14:33 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Verwijderd
Bug in winamp plotter, fixed in build 499+ (geen planning nog waneer er een nieuwe build uit gaat als je het echt een probleem vind mail me ff dan regelen we wel wat.)Apen-nootjes schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:01:
Hmm... ik heb een probleempje met de winamp spectrum en wave... deze worden wit weergegeven terwijl alle tekst zwart is...
Er is een verschil tussen crap op random plekken meestal veroorzaakt door verkeerde lpt setting in de bios, en troep die achter blijft waar vroeger wel wat stond, de T6963c is een beetje ichy qua timing, zal in de komende public rel proberen een sildertje te maken waar je zelf die timing wat op kan schroeven.Verder heb ik een T6963c LCD (240*64) en daar blijven allemaal zwarte puntje's achter op plekken die een keer geäctiveerd zijn geweest en waar nu eigenlijk niks meer zou moeten staan... lijkt wel of het scherm niet goed leeggeveegd wordt... Meer mensen hier last van ?
Mja.. 'k wacht wel op de bugfix hoorVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:38:
[...]
Bug in winamp plotter, fixed in build 499+ (geen planning nog waneer er een nieuwe build uit gaat als je het echt een probleem vind mail me ff dan regelen we wel wat.)
Ik heb je toegevoegd op ICQ[...]
Er is een verschil tussen crap op random plekken meestal veroorzaakt door verkeerde lpt setting in de bios, en troep die achter blijft waar vroeger wel wat stond, de T6963c is een beetje ichy qua timing, zal in de komende public rel proberen een sildertje te maken waar je zelf die timing wat op kan schroeven.
als je zin/tijd hebt om te zien of relaxtere timing dit oplost neem even contact op met me dan krijg je 'n getweakte driver.
[ Voor 5% gewijzigd door Apen-nootjes op 03-07-2005 17:20 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq