Toon posts:

Wat is een goede Game Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga binnen kort een nieuwe pc kopen en ik wil even weten wat nu een goede Game Processor is

Het moet een Dual core processor zijn want

ik heb nog de eerste P4 met HT en dat werkt goed je kan makkelijk gamen en ondertussen virus scannen zonder dat het sloom wordt

( mijn systeem is nog goed maar ik koop om de 2 jaar een nieuw )

maar deze keer kan ik niet kiezen

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

AMD staat bekent om zijn goede prestaties in Games. Dus X2 misschien iets voor jou?

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Mja, moet zeggen dat je je er erg makkelijk vanaf maakt. Heb je een budget, en zo ja, hoe hoog, bepaalt namelijk sterk je keus. Indien je geen budget hebt, koop gewoon de snelste AMD X2 plus bijbehorend mobo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt in plaats van een dual core processor ook gewoon voor een SMP bak gaan, ook daarop is zeer goed te gamen moet ik zeggen terwijl je nog andere dingen kunt blijven doen.

Dual Xeon of Dual Opteron zijn best leuk en op zich redelijk betaalbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door TERW_DAN op 01-07-2005 23:17 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06
Games = AMD; de laatste tijd duidelijker en duidelijker dacht ik?
Heb je wel zelf iets gezocht ofzo, zoals de regels vragen?

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:17:
Je kunt in plaats van een dual core processor ook gewoon voor een SMP bak gaan, ook daarop is zeer goed te gamen moet ik zeggen terwijl je nog andere dingen kunt blijven doen.

Dual Xeon of Dual Opteron zijn best leuk en op zich redelijk betaalbaar.
ik denk dat ze daar geen SLI moederborden van hebben want dat moet ik ook hebben SLI

maar als de meeste zeggen AMD dan ga ik daar maar voor

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:22:
[...]

ik denk dat ze daar geen SLI moederborden van hebben want dat moet ik ook hebben SLI

maar als de meeste zeggen AMD dan ga ik daar maar voor
Lijkt me zowiezo duidelijk dat je voor amd gaat als je SLI wilt, voor AMD zijn daar nemelijk veel meer bordjes voor dan voor Intel.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt, voordat je een topic start. Daarvan zien we helaas niks in je topicstart terug. Wat heb je zelf allemaal wel niet met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel uitgesloten met betrekking tot jouw vraagstelling? In de FAQ van dit subforum bijvoorbeeld staat duidelijk hoe je een CPU kunt uitzoeken: Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen? :)

Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzicht, inzet en researchvermogen. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) rustig door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten, zodat je een volgend topic beter kunt voorbereiden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.