Sinds service pack 2 heb ik last van het probleem dat als ik bijvoorbeeld een javascript lokaal wil openen in internet explorer dat ik steeds zo'n vervelende balk krijg. Dit is heel erg vervelend als je steeds je script moet testen en alsmaar op die balk moet klikken om het te allowen.
Ditzelfde gebeurt ook met cisco. Het vreemde aan dit hele verhaal is is dat bijvoorbeeld cisco ONLINE het wel doet zonder die vervelende balk, en dat ik lokaal WEL steeds die vervelende balk krijg bij elk nieuwe window.

Ik heb het beveiligingsniveau in de internet explorer lager proberen te zetten, maar tevergeefs. En op google zoeken ben ik ook nergens gekomen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!
Ditzelfde gebeurt ook met cisco. Het vreemde aan dit hele verhaal is is dat bijvoorbeeld cisco ONLINE het wel doet zonder die vervelende balk, en dat ik lokaal WEL steeds die vervelende balk krijg bij elk nieuwe window.

Ik heb het beveiligingsniveau in de internet explorer lager proberen te zetten, maar tevergeefs. En op google zoeken ben ik ook nergens gekomen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!