Heeft weinig zin om in dit topic al je vragen over de 350D te gaan wegdumpen lijkt me eigenlijk. Zo'n keuze blijft persoonlijk, zeker de keuze tussen Canon en Nikon. Vraag het een aantal mensen en je krijgt gegarandeerd erg uiteenlopende antwoorden. Lees wat reviews, ga in een winkel beide body's eens vasthouden, speel er eens wat mee. Het is écht persoonlijk.
Maargoed, als je het mij vraagt: Ik zou geen 350D kopen. Echt veel liever een D70, al is het alleen maar voor de ergonomie van de body. de 350D is mij veel te klein, snap nooit dat mensen dat stabiel vast kunnen houden. Daarnaast zou ik echt niet met 1 keuzewieltje kunnen werken ipv 2...

En technisch gezien, tja, de 350D mag misschien minder ruis geven, maar de D70 vind ik qua ruis veel aangenamer, de D70 ruis doet me meer aan filmkorrel denken ipv elektronische ruis.
Verder zijn het opzich beide goede body's hoor, maar ik heb meer met Nikon dan met Canon. Niet dat Canon geen goede dSLR's maakt, in tegendeel, maar in het goedkoopste segment vind ik de D70 heel wat interessanter dan de 300D/350D. Overigens, merkkeus was voor mij sowieso al makkelijker omdat ik nikon lenzen had...
edit:
En 1440... ik mis de relevantie even, maar technisch gezien klopt het ja

[
Voor 7% gewijzigd door
Xander op 01-07-2005 23:47
]