Toon posts:

Toetsenbord en muis trage reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het volgende probleem en ben bang dat het in de hardware ligt, misschien dat iemand me kan helpen? Mijn VAIO laptop gedroeg zich plotseling erg vreemd, 2x stopte hij er uit zichzelf mee. Zonder at te sluiten, alsof de stroom werd afgesloten. Nu reageert het touchpad en keyboard extreem traag. Wanneer ik typ mag ik blij zijn dat de helft van de letters daadwerkelijk tevoorschijn komt en de muis beweegt zich met grote vertraging voort. Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Heb beide hardware verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit lijkt niet te werken.

Alvast bedankt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is hij voor de rest wel snel (kwa programma's draaien ?)

/me fish krijgt ene beetje een spyware gevoel

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
De rest loopt gesmeerd, heb inderdaad ook meteen op spyware en virussen gescand maar niks gevonden. Op dit moment werkt het touchpad helemaal niet, volgens het apparaatbeheer is dit omdat de software niet goed werkt.

Edit: En hij valt weer uit... zou het mogelijk te maken hebben met de voeding? Vannacht was de laptop met adapter aangesloten begonnen met opladen. Dit was sowieso al vreemd aangezien ik niet op de accu had gewerkt. Maar vanochtend was hij nog steeds aan het opladen, dat terwijl de accu ondertussen toch wel vol had moeten zijn. Begin ondertussen ook te twijfelen of hij wel helemaal 100% draait, misschien is hij toch wel wat trager. Heb nogmaals gescand, met AdAware, microsoft spyware, AVG virusscan en heb bij symantec online de security getest. Alles lijkt in orde...

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 11:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk toch de voeding, heb voedingstest gedaan en het komt dus door de accu! Iedereen bedankt voor de hulp... :O

Wat mij betreft kan de boel op slot!