Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firmware van de mp3speler loopt vast tijdens het opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen om mijn de firmware van mijn mp3speler te laten flippen. Ik had de flashspeler geformatteerd als FAT32 en toen starte de m3pspeler nie meer op. Hij liep toen vast tijdens het opstarten van de mp3speler. Nadat ik hem weer als FAT formatteerde werkte alles weer perfect.

Nu wil ik dit weer voor elkaar krijge, maar als ik hem nu als FAT32 formatteer geeft de firmware netjes aan "NO MUSIC". Hoe krijg ik dit voor elkaar, zodat de mp3speler vastloopt tijdens het opstarten?

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is je doel hiervan?

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Ja helemaal mee eens waarom zou je dit willen..? 8)7

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Formatteer dan ding dan ook niet als FAT32 maar als FAT16.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Ten eerste, WELKE mp3 speler? Mn bol is weg ja (al weer). Besides, waarom formatteer jij zo? Gebruik de format functie van je spelert zelf, lees de handleiding enzo :z

Daarnaast, NO MUSIC na het formatteren is normaal, en:
Hoe krijg ik dit voor elkaar, zodat de mp3speler vastloopt tijdens het opstarten?
Je wilt dus je mp3 speler vast laten lopen? ga er eens op staan zou ik zeggen?

Verwijderd

Als je hem formatteert is het toch logisch dat er geen muziek op de mp3speler staat, omdat ie dan leeg is? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn mp3speler graag omgewisseld hebben voor een nieuwe. Vastlopen tijdens het opstarten is het perfecte excuus.

De mp3speler is nu ook wel half kapot, maar dat accepteren ze niet. De hold-button werkt nie meer, dus de muziek gaat heel vaak per ongeluk naar next als ik fiets enzo. De display is gedeeltelijk kapot, mp3speler is keertje gevallen, display zit nu een dikke barst in. En mijn garantie verloopt over anderhalve maand, dus heb graag een nieuwe. Maar ze accepteren dat van het vallen niet, is mijn eigen schuld. En die hold-button is nie belangrijk genoeg.

Daarom wil ik zelf maar een kleine aanpassing maken.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 10:01
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:08:
Ik wil mijn mp3speler graag omgewisseld hebben voor een nieuwe. Vastlopen tijdens het opstarten is het perfecte excuus.

De mp3speler is nu ook wel half kapot, maar dat accepteren ze niet. De hold-button werkt nie meer, dus de muziek gaat heel vaak per ongeluk naar next als ik fiets enzo. De display is gedeeltelijk kapot, mp3speler is keertje gevallen, display zit nu een dikke barst in. En mijn garantie verloopt over anderhalve maand, dus heb graag een nieuwe. Maar ze accepteren dat van het vallen niet, is mijn eigen schuld. En die hold-button is nie belangrijk genoeg.

Daarom wil ik zelf maar een kleine aanpassing maken.
dus je wil gewoon de boel oplichten :|
Maar ik denk niet dat je uberhaupt nog garantie gaat krijgen als je schermpje kapot is , dat valt duidelijk onder userabuse , dus zelfs als ie niet meer opstrt dan krijg je zeer waarschijnlijk geen garantie meer.

LinkedIn
BlackIntel

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Je heb hem zelf laten vallen. En aan gezien je er dus ruw mee om gegaan bent valt de rest van de 'problemen' ook wel te verklaren. Accepteer het gewoon en koop een nieuwe en ga niet het zielige usertje uithangen.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 13:42
best wel triest als je op zo;n manier een nieuwe wil fixen. Mijn mp3 speler donderde gewoon van ellende in elkaar. Koop een creative dan is het zo voor de bakker :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 09:40

Wietse

¯¯¯¯¯

Stel je hebt zelf een winkel die deze apparaten verkoopt, zou jij het tof vinden als jou klanten je zo zouden oplichten? Heb respect voor je medemens, want dan ben ik

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 16:46
Beetje lam idd, maar je zou hem onder Linux naar ReiserFS oid kunnen formatten...
Toch blijft het oplichting...

• FDMK
of even in de magnetron >:) is die ook op een manier geformateerd O-)
beetje economie vernietiging dit :r

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net 18 jaar, heb 60euro betaald voor deze mp3speler. Mijn vorige mp3speler kostte 150euro en is door de TPG_Post gejat toen ik hem opstuurde ivm garantie. Ik heb het budget niet meer om nogmaals voor 60euro een nieuwe mp3speler te kopen. Die van 150euro heb ik zelfs maar anderhalf jaar terug gekocht.

Er zit nu een barst in de display, hij zal waarschijnlijk nog groter worden en binnenkort niet meer werken. Ik wil hem graag nu nog kunnen omruimen ivm de garantie die over een maand afloopt.

Verder gaat het om een grote winkel waarvan de eigenaars allen meer dan een miljard $$$ hebben. Is er niemand die enigzins begrip toont voor mijn bedrog?

• FDMK
nu je het hele verhaal verteld een beetje...maar nu naai je de producent als ik het goed lees terwijl de tpg je geflest hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
spyros schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:25:
nu je het hele verhaal verteld een beetje...maar nu naai je de producent als ik het goed lees terwijl de tpg je geflest hebt :)
Inderdaad, TPG heeft mij genaaid bij de mp3speler (Han256) van 150,-.

Nu is mijn nieuwe mp3speler na 11 maanden ook niet meer in goede staat en lijkt het zo niet lang meer vol te houden. Nu wil ik hem kunstmatig defect maken zodat ik een nieuwe kan krijgen zonder te hoeven betalen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Dit gaat niet werken. Omdat er zoveel beschadigingen opzitten zeggen ze gewoon dat het apparaat niet meer werkt omdat je er zo ruig mee bent omgegaan.

Verwijderd

[b]Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:29:

Nu is mijn nieuwe mp3speler na 11 maanden ook niet meer in goede staat en lijkt het zo niet lang meer vol te houden. Nu wil ik hem kunstmatig defect maken zodat ik een nieuwe kan krijgen zonder te hoeven betalen.
}) }) }) Kom op man !!!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:12:
Verder gaat het om een grote winkel waarvan de eigenaars allen meer dan een miljard $$$ hebben. Is er niemand die enigzins begrip toont voor mijn bedrog?
nee

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.