Ik heb een laptop V3010 sinds een klein jaar, alleen sinds een paar dagen geeft hij niks geen beeld meer, zelfs niet bij het opstarten. Het begon met vpu-recover errors en vervaagde beelden bij games, tot totaal geen beeld meer. Nu dacht ik dat de vga kaart gewoon kapot is, omdat ik ook op een externe monitor geen beeld had. Alleen het vage is, uit frustatie sloeg ik er toenstraks op en bij het opstarten had ik opeens beeld. Bij de volgende reboot was het feestje echter weer over. Dus toch gewoon een losse kabel?
Nu heb ik hem al een paar keer open gehad, alle kabels die ik kon zien even bij geduwd, maar geen resultaat. Ook zie ik mijn vga kaart niet zitten. Hoe kom ik erachter wat het probleem precies is of welke kabel ik precies moet hebben?
Feit dat ik hem niet opstuur is omdat ik hem bij de laptopper gekocht had, een zaak die nu failliet is. Mij werd gezegt dat ik dan bij Aopen nog garantie kon krijgen, maar dat kan nog even duren, en ik heb weinig zin om de laptop kwijt te zijn voor weken omdat er een kabetje los zat.
Ik heb meerdere topics hier over doorgelezen maar kom er niet echt verder mee.
Specs laptop:
diabloo V3010 pentium M ATI M11
128 mb 15" sxga+ tft
ati radeon 9700 mobile
Nu heb ik hem al een paar keer open gehad, alle kabels die ik kon zien even bij geduwd, maar geen resultaat. Ook zie ik mijn vga kaart niet zitten. Hoe kom ik erachter wat het probleem precies is of welke kabel ik precies moet hebben?
Feit dat ik hem niet opstuur is omdat ik hem bij de laptopper gekocht had, een zaak die nu failliet is. Mij werd gezegt dat ik dan bij Aopen nog garantie kon krijgen, maar dat kan nog even duren, en ik heb weinig zin om de laptop kwijt te zijn voor weken omdat er een kabetje los zat.
Ik heb meerdere topics hier over doorgelezen maar kom er niet echt verder mee.
Specs laptop:
diabloo V3010 pentium M ATI M11
128 mb 15" sxga+ tft
ati radeon 9700 mobile