3com Wireless Router (3CRWE52196) eigenaardig probleem

Pagina: 1
Acties:

• Roeland_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-04 02:13
Ik heb al enige tijd een 3com wireless router, en vandaag maar weer eens aangesloten.

Alles werkt verder prima, totdat er plotseling geen connectie meer is met het internet. Op dat moment is er nog wel gewoon een perfecte connectie tussen mijn laptop en het router, wireless.

Wanneer ik hierna op het router inlog en naar de status ga. Is de verbinding weer terug en begint de ping naar www.nu.nl weer te lopen.

Nogmaals een paar keer gereproduceert en constant gebeurd het zelfde. Ik moet ook specifiek naar het 'status' scherm van de router gaan om alles weer op gang te laten komen. Dit komt zo'n beetje om het kwartier voor.

Ik heb al de laatste firmware upgrade gedaan en alles al naar fabrieksinstellingen gezet, maar dit bood geen oplossing.

Met de internet verbinding is verder niets aan de hand. Als m'n laptop direct op het modem aansluit werkt alles perfect.

De WAN instellingen zijn statisch ingevoerd, mijn provider werkt niet met dhcp. Hier kan het niets mee te maken hebben.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en hier ook een oplossing opgevonden?

• Roeland_
Heb nu maar tijdelijk in VB iets gemaakt dat om de minuut de admin pagina wordt geopend en status wordt bekeken.

Maar dit is natuurlijk geen nette oplossing :)

• Roeland_
Niemand hetzelfde meegemaakt met dit ding?