van een subwoofer komt een elektromagnetisch veld af, hoe kan ik dit afschermen zodat mijn beeldscherm/hdd/mobo er geen last van hebben.
kan dit werken met
Aluminium Folie?
MDF?
of zijn er andere alternatieven
ja ik ben ook al aan het zoeken geweest.. hier noemt iedereen de kooi van faraday of hoe je dat ook schrijft.
en men noemt koperen platen.
maar aangezien ik niet maar zo een koperen kooi hier in elkaar kan frutselen dacht ik aan aluminium folie? kan die werken? of ?!?!
iemand ooit zoiets geprobeerd? of?!
Iemand ideeen?
(het is voor een case mod, jukebox die ik wil bouwen).
mijn hardware voor dat kastje is:
1* 10gb hdd (voor mp3's) deze komt in en hdd case te zitten die ik er tijdens het vereiden uit kan halen.
1* 4gb hdd (voor windows, komt vast in de kast te zitten.)
1* 180mhz CPU (mobo/pci soundcard/pci grafic card).
1* 14" CRT (Zonder een hoes tegen magnetische velden).
1* Subwoofer
2* klein box
(kast wordt gemaakt van 12mm MDF, met aantal blowholes voor fan, verder helemaal geverfd).
kan dit werken met
Aluminium Folie?
MDF?
of zijn er andere alternatieven
ja ik ben ook al aan het zoeken geweest.. hier noemt iedereen de kooi van faraday of hoe je dat ook schrijft.
en men noemt koperen platen.
maar aangezien ik niet maar zo een koperen kooi hier in elkaar kan frutselen dacht ik aan aluminium folie? kan die werken? of ?!?!
iemand ooit zoiets geprobeerd? of?!
Iemand ideeen?
(het is voor een case mod, jukebox die ik wil bouwen).
mijn hardware voor dat kastje is:
1* 10gb hdd (voor mp3's) deze komt in en hdd case te zitten die ik er tijdens het vereiden uit kan halen.
1* 4gb hdd (voor windows, komt vast in de kast te zitten.)
1* 180mhz CPU (mobo/pci soundcard/pci grafic card).
1* 14" CRT (Zonder een hoes tegen magnetische velden).
1* Subwoofer
2* klein box
(kast wordt gemaakt van 12mm MDF, met aantal blowholes voor fan, verder helemaal geverfd).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 20:45 ]