Hallo
Heb serieuze, bizarre opstartproblemen
Heb mij vorige week een videokaart (Pixelview Nvidia GeForce 6200 256 Mb) gekocht
Omdat er nogal veel rommel op pc stond heb ik dan maar ook direct c-schijf geformateerd.
Nadat ik xp op pc gezet had, stond mijn videokaart op resolutie 800x600
Paar keer heropgestart, geen probleem
Vanaf wanneer ik mijn resolutie veranderd heb naar 1024x768 wil pc niet meer (her)opstarten
Groot probleem, dus xp (pro) weer geformateerd en opnieuw geinstalleerd.
Probleem blijft hetzelfde
Heb al resolutie veranderd bij gewoon installatie van videokaart ( geen drivers installed), na het installen van drivers, na het installeren van service pack 2 (voor drivers te installen),....
Verschillende drivers uitgestest
Telkens op resolutie van 1024x768 gaat het mis.
Nu heb ik ook op dit forum gezien dat het voltage van de videokaarten veranderd is
Heb pc van 4 jaar oud (Pentium 4 1500)
AGP slot: 4x 1.5 V
Van mijn videokaart: geen idee (User manual boekske trekt op niks)
Heb helemaal geen idee meer wat doen
Iemand enig idee wat te doen?
Moet nu iedere keer resolutie op 800x600 zetten om pc volgende keer op te starten
Heb het idee dat die videokaart gewoon niet geschikt is voor pc (te zwaar of zo)
Thx
Heb serieuze, bizarre opstartproblemen
Heb mij vorige week een videokaart (Pixelview Nvidia GeForce 6200 256 Mb) gekocht
Omdat er nogal veel rommel op pc stond heb ik dan maar ook direct c-schijf geformateerd.
Nadat ik xp op pc gezet had, stond mijn videokaart op resolutie 800x600
Paar keer heropgestart, geen probleem
Vanaf wanneer ik mijn resolutie veranderd heb naar 1024x768 wil pc niet meer (her)opstarten
Groot probleem, dus xp (pro) weer geformateerd en opnieuw geinstalleerd.
Probleem blijft hetzelfde
Heb al resolutie veranderd bij gewoon installatie van videokaart ( geen drivers installed), na het installen van drivers, na het installeren van service pack 2 (voor drivers te installen),....
Verschillende drivers uitgestest
Telkens op resolutie van 1024x768 gaat het mis.
Nu heb ik ook op dit forum gezien dat het voltage van de videokaarten veranderd is
Heb pc van 4 jaar oud (Pentium 4 1500)
AGP slot: 4x 1.5 V
Van mijn videokaart: geen idee (User manual boekske trekt op niks)
Heb helemaal geen idee meer wat doen
Iemand enig idee wat te doen?
Moet nu iedere keer resolutie op 800x600 zetten om pc volgende keer op te starten
Heb het idee dat die videokaart gewoon niet geschikt is voor pc (te zwaar of zo)
Thx
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 19:15 ]