MultiMediakeyboard F toetsen

Pagina: 1
Acties:

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Op mijn Microsoft wireles Desktop comfort keyboard zitten dubbele Functies op de F toetsen, ergens handig maar als ik nu Alt + F4 doet sluit hij een venster niet.
Dat is F6 op dit keyboard, dit kan ik wel omzetten dat dat F4 word.
Het vervelende probleem is echter in veel spellen als Bijv. Mohaa moet je F12 in drukken voor een printscreen, bij mij is dat een heel andere toets (als die al aan wezig is) dus weet ik niet waar ik F12 naar moet veranderen met het programmatje van microsoft Intellitype Pro 5.2.
zo ook moet je F5 indrukken om in mohaa een anti DMW by-pass scan in te schakeln maar bij mij doet hij dat niet, F5 heeft voor de computer een andere 'betekenis'

Via google vond ik al een programmatje genaamt F-locker en nog het een en ander maar allemaal werkte het niet, ik heb al bij microsoft gekeken maar kan niets vinden en begin me er steeds meer aan te ergeren.

Nu de vraag, weet iemand hoe je de F toetsen (F1 t/m 12 dus) weer 'normaal' als een 'gewoon' toetsenbord insteld?

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb je geen fysieke F-Lock toets op je tobo zitten? Op mijn Logitech zit die namelijk wel.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:02
Op mijn toetsenbord (logitech) zit een speciale F (of Fn) toets, die de speciale functies in en uitschakelt.
Dus ingeschakeld werkt hij alleen op de speciale toetsen. Uitgeschakeld is het gewoon F1-F12. Zoek ook bij jouw toetsenbord naar die knop/toetsencombinatie.

let the past be the past.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik ben werkelijk blind ben ik bang :( hij zit er op, en er al een week lang _compleet_ overheen gekeken! mensen kinderen ik moet me echt even na laten kijken 8)7 in iedergeval bedankt jongens, volgende ker beter me keyboard bekijken, ik zat zelf allemaal combo's als control en shift tegelijk in gedrukt houden + een F toets etc te proberen, in iedergeval bedankt jongens!

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.