Toon posts:

hoodlum probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets gedownload waarvan ik dacht dat ik het met deamon tools zou kunnen openen.
In de map van bijv cd1 staan echter allemaal .rar bestanden en .r32 en andere getallen achter de .r.
In de rar files staan wel bin en cue bestanden
Hoe open ik het nu, door t allemaal uit te pakken en dan te proberen?

ik heb hierover gezocht maar kon niks vinden helaas

Sjoerd

Verwijderd

De .rar openen met bijvoorbeld WinRAR, uitpakken, en dan de .cue mounten met Daemon Tools.

Dat had je uiteraard ook wel uitgevonden als je even had gezocht op .rar, dat je niks erover kon vinden weiger ik te geloven.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik
maar ik heb dan 20 cue en bin bestanden, die kan ik toch niet als 1 mounten

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:13

Mud.Starrr

I shoot people for money

Dit klinkt als illegale content, je weet dat dat hier op GOT niet toegestaan is?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 10:12
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:13:
Dat snap ik
maar ik heb dan 20 cue en bin bestanden, die kan ik toch niet als 1 mounten
Heb je dat gechecked, kan best zo wezen dat als je het uitpakt, dat het 1 file wordt namelijk ;) , weet niet hoe groot al deze 20 bestanden zijn, en welke grote de bestand heeft die eruit komt ?

Verwijderd

Mud starrr schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:16:
Dit klinkt als illegale content, je weet dat dat hier op GOT niet toegestaan is?
.rar, .cue en .bin bestanden zijn niet per defintie illegaal. Ze bevatten meestal wel copyrighted materiaal, dat is zo. Maar dat staat volledig los van de software om .rar archives uit te pakken, of CD images te mounten.

En als je alléén de .rar opent en uitpakt, wordt de informatie uit de .r## bestanden automatisch ook uitgepakt. Je moet het zo zien: de .rar en .r## bestanden zijn eigenlijk één enkel archive bestand, verdeeld in kleine stukjes. Er kan in 20 .r## bestanden dus prima één .cue en één .bin bestand zitten. En dat is in dit geval hoogstwaarschijnlijk ook zo.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Selecteer ze allemaal > extract files

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:19:
[...]

.rar, .cue en .bin bestanden zijn niet per defintie illegaal. Ze bevatten meestal wel copyrighted materiaal, dat is zo. Maar dat staat volledig los van de software om .rar archives uit te pakken, of CD images te mounten.

En als je alléén de .rar opent en uitpakt, wordt de informatie uit de .r## bestanden automatisch ook uitgepakt. Je moet het zo zien: de .rar en .r## bestanden zijn eigenlijk één enkel archive bestand, verdeeld in kleine stukjes. Er kan in 20 .r## bestanden dus prima één .cue en één .bin bestand zitten. En dat is in dit geval hoogstwaarschijnlijk ook zo.
kerel, niet te hypocriet.
Hoodlum is nou niet bepaald een release-groep die legale software verpsreid. ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-07-2005 19:21 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:13

Mud.Starrr

I shoot people for money

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:19:
[...]

Dat is zo, maar de naam hoodlum ken ik als cracker groep die illegale content aanbied.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt ook gewoon het spel in de winkel kopen, misschien dat meneer hoodlum hem dan niet in stukjes gehakt heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.