Toon posts:

PCI klepje aan de achterkant wil niet los

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een enigszins simpele vraag is, maar ik wil graag een nieuwe geluidskaart in mijn computer zetten.

Hoe dit moet weet ik allemaal wel, maar met mijn oude computer kon je het PCI klepje aan de achterkant van de PC-kast los krijgen met brute kracht.
Om een of andere reden zit er op mijn nieuwe PC een soort andere constructie. Het is hetzelfde klepje zoals altijd maar met een vaag klemmetje aan de zijkant ofzo. Ik krijg het met geen mogelijkheid los.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/8676/slot8xb.jpg

Hier een poging tot een foto..

Verwijderd

Dat ziet er redelijk standaard uit. gewoon aan de linkerkant tegen duwen naar rechts toe... gebruik een schroevendraaier oid als hefboom. Wel eerst kijken dat de rechterkant niet al vastzit met een schroefje.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:22:
Dat ziet er redelijk standaard uit. gewoon aan de linkerkant tegen duwen naar rechts toe... gebruik een schroevendraaier oid als hefboom. Wel eerst kijken dat de rechterkant niet al vastzit met een schroefje.
Nevermind, gefixt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 19:35 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Met een dergelijke foto kunnen we niets. Als je je nou aan het beleid had gehouden en specs (welk merk/model kast!) had gepost, had deze topic misschien voor jou of voor anderen nut gehad. Zo niet :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.