Toon posts:

[MSSQL] Data terug alléén MDF file?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem. Ik heb alléén een MDF file van een MSSQL database... De LDF file, en alle andere bestanden ben ik tot mijn grote spijt kwijt geraakt.

Het is een enorm probleem want mijn bedrijf maakt contineu gebruik van deze database.

Ik weet dat je een MSSQL database makkelijk kunt herstellen wanneer je zowel de LDF als de MDF files hebt, maar kan ik ook iets herstellen als ik alléén een MDF file heb?

Ik stel jullie reacties zéér op prijs. In mijn profiel staat mijn 'directe' mail adres vermeld en mijn mobiele telefoonnummer voor eventuele vragen.

Met vriendelijke groet,

Koen de Kok,
Eye Concepts.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Attach database werkt gewoon, hoewel 'ie zal waarschuwen dat je het transactielog mist. Meestal niet echt een probleem.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je bent alle transacties voor het laatste savepoint kwijt. In de meeste gevallen heb je zoals RobIII al zegt niet een heel groot probleem. Je hebt de sp_attach system stored procedure nodig.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Move NT > SA