Toon posts:

Beste tv voor budget van max 400 EURO

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ikzelf ben van belgië en ben na mijn z-5500 ( logitech boxen ) op zoek naar een tv. :*)

Welke Tv is de grootste/beste/meest kwalitatief voor een budget van rond de 400 euro ? ( rond 400 euro betekend niet 475 euro :P )

Iemand ? Ben al tijdje op zoek, heb al veel gezien maar nog niet echt wat goed is... :?

Owja, moet minstens een 72 cm zijn !! ;)

O-)

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Good luck. Voor kwaliteit betaal je...

Misschien ben je nog het beste af met een oude PC met een mooi LCD schermpje en een TV tuner, maar dan zit je al snel boven 400 euro :'(

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:52
Waarom raad je een pc met lcd scherm aan als hij vraagt om een grootte van min. 72 cm?

Ik heb zelf een Vestel met plat beeldscherm, ik denk dat dit misschien wel aan je verwachtigingen voldoet? Maar misschien heb je wel meer eisen, zoals breedbeeld of niet?

Verwijderd

Topicstarter
racoontje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:23:
Good luck. Voor kwaliteit betaal je...

Misschien ben je nog het beste af met een oude PC met een mooi LCD schermpje en een TV tuner, maar dan zit je al snel boven 400 euro :'(
Heb MEDION 3.0 ghz pc :P met lcd, 19" 8) dus dit zit al goed... Oja, ook tv-tuner op pc ja :9

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:29:
Waarom raad je een pc met lcd scherm aan als hij vraagt om een grootte van min. 72 cm?

Ik heb zelf een Vestel met plat beeldscherm, ik denk dat dit misschien wel aan je verwachtigingen voldoet? Maar misschien heb je wel meer eisen, zoals breedbeeld of niet?
ja, het liefst breedbeeld en 100 hz :)

dus geen pc sherm of whatever :p tv :7

Het moet niet het beste van eht beste zijn, ik vraag gewoon het BESTE wat er te vinden is voor DIE prijs :P

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
Wacht gewoon op zo'n Aldi / Lidl aanbieding... daar hebben ze vaak grote tv's voor een prikkie...

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
ik heb laast voor mijn vader een 70 cm breedbeeld 100hz deawoo gekocht voor nog geen 300 euro bij de makro. Best een aardig tv'tje voor die prijs.

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Topicstarter
appetoe schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:46:
ik heb laast voor mijn vader een 70 cm breedbeeld 100hz deawoo gekocht voor nog geen 300 euro bij de makro. Best een aardig tv'tje voor die prijs.
hmm... aantrekkelijk, mag al denken wat ik kan kopen voor 400 euro dan :) eens gaan kijken straks, ben al geweest naar VANDENBORRE, KREFEL, carrefour, enz... :P

straks makro dan :d

Verwijderd

Topicstarter
appetoe schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:46:
die deawoo zag iks taan voor 369 euro, de 100hz wel
:?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer het eens in de winkel om te beginnen. Dit is niet de manier waarop je een "wat moet ik kopen" topic opent..

Probeer jezelf eens eerst te orienteren en jezelf in te lezen, ga naar een winkel en laat je informeren. Nu pleur je gewoon een bedrag neer en zeg je "welke moet ik hebben". Dat is niet helemaal de bedoeling, er staan op vele websites (kieskeurig ed) heel veel TV's beschreven en in winkels kan je je laten informeren.

Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan je die hier stellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.