Ben bezig met een DVD te kopieren Dit wil echt niet lukken. Het probleem is dat-tie het DTS-geluid niet mee kopieert. Terwijl ik het voor het rippen wel heb aangevinkt!! Maar als ik na het rippen de files open is het vinkje weer pleite. Als ik dan ff de main movie afspeel met DVDshrink heb ik dus geen geluid. DVDshrink is een beetje eigenwijs en doet wat het zelf wil. Ook als ik eerst met DVD decrypter ga werken, wil het ook niet.
Ik heb het volgende geprobeerd:
DVDshrink
DVD Decrypter
www.google.nl
gathering.tweakers.net, ook de FAQ over DVD's kopieren
op meerdere computers geprobeerd
Instant copy: maar die kan niet overweg met data meer als 4.7 GB
DVD2one: Maar daarmee krijg ik foutmelding nl: Fout veroorzaakt in blah blah....... Verzenden/Niet verzenden. En ziet bovendien ook geen audiosporen. Dat kan volgens mij ook niet goed zijn.
Ik heb een dual layer schijfje dus dat is het probleem ook niet. Maar zover kom ik niet eens, omdat het rippen niet echt wil lukken zoals ik wil. Op het forum vond ik trouwens ook een tip dat ik DVDshrink niet op auto moet zetten of zoiets. Maar kan die optie nergens vinden.
Of is dit: http://www.doom9.org/index.html?/mpg/doitfast-guide.htm nodig voor wat ik wil? Lijkt mij niet toch de progs hierboven ondersteunen allemaal DVD9. Zou toch ook moeten werken?
Ik heb het volgende geprobeerd:
DVDshrink
DVD Decrypter
www.google.nl
gathering.tweakers.net, ook de FAQ over DVD's kopieren
op meerdere computers geprobeerd
Instant copy: maar die kan niet overweg met data meer als 4.7 GB
DVD2one: Maar daarmee krijg ik foutmelding nl: Fout veroorzaakt in blah blah....... Verzenden/Niet verzenden. En ziet bovendien ook geen audiosporen. Dat kan volgens mij ook niet goed zijn.
Ik heb een dual layer schijfje dus dat is het probleem ook niet. Maar zover kom ik niet eens, omdat het rippen niet echt wil lukken zoals ik wil. Op het forum vond ik trouwens ook een tip dat ik DVDshrink niet op auto moet zetten of zoiets. Maar kan die optie nergens vinden.
Of is dit: http://www.doom9.org/index.html?/mpg/doitfast-guide.htm nodig voor wat ik wil? Lijkt mij niet toch de progs hierboven ondersteunen allemaal DVD9. Zou toch ook moeten werken?