Photoshop CS2 Probleem met Undo

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 19:21
Ik had dit probleem met PS CS1 ook al, en nu met CS2 ook, als je in PS wilt undo-en dan moet je de eerste keer Ctrl-Z gebruiken, daarna Ctrl-Alt-Z. Maar als ik Ctrl-Alt-Z indruk dan doet hij geen "step backwards" maar "Paste" op de een of andere manier, hierdoor moet ik "step backwards" steeds in het menu doen ipv met een sneltoets, erg vervelend zoals je je voor kunt stellen.
Kent iemand dit probleem, en is er iets aan te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick op 01-07-2005 16:32 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Ik neem aan dat je toetsenbordindeling juist is ingesteld en dat je toetsenbord het wel doet?

• Maverick
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:52:
Ik neem aan dat je toetsenbordindeling juist is ingesteld en dat je toetsenbord het wel doet?
Aan het toetsenbord ligt het niet, met m'n oude was het ook. Instellingen zijn gewoon normaal, soms doet hij het ineens ook wel, maar meestal gewoon niet.

Verwijderd

Je kan de instellingen controleren bij Edit > Keyboard Shortcuts als je dat nog niet had gedaan.

Werken de toetscombinaties verder wel goed in andere programma's?

• Maverick
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:16:
Je kan de instellingen controleren bij Edit > Keyboard Shortcuts als je dat nog niet had gedaan.

Werken de toetscombinaties verder wel goed in andere programma's?
Al het andere werkt goed, ik heb de shortcut nu maar gewoon veranderd in dat menu dat je noemt, die nieuwe shotcut werkt wel gewoon. Dus zo is het probleem ook opgelost :)