Toon posts:

Kingston 512DDR RAM Geheugen Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 512 DDR Ram geheugen van Kingston gekocht. Toen ik hem geplaatst had in me moederbord (MSI moederbord) en me computer opnieuw opstarte kreeg ik geen beeld en begon hij te piepen. Heb toen maar me PC uitgezet en de 512 DDR Ram geheugen eruit gehaald. Toen deed me pc het weer. Hoe kan dat nou. Ik heb niet zoveel verstand van PC's dus ik hoop dat iemand me kan helpen. _/-\o_

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
met deze informatie kunnen wij bar weinig.
Geen specs bijvoorbeeld...
Kijk in het boekje van je mobo daar staat als het goed is in wat de piepjes betekenen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

Thandor

SilverStreak

Wordt de DIMM wel ondersteund door het moederbord ?
Heb je 'm in combinatie met andere DIMM's gedraaid ?
Heb je de DIMM wel goed geplaatst ?
Werkt de DIMM in een andere PC wel ?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-08 21:27
zet hem is in een andere bank??

zoiets had ik met met mijn geil geheugen helaas omgeruild over value kingston (nooit moeten doen)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Er ontbreekt nog veel informatie in je topicstart, zoals een volledige lijst van relevante specificaties en een opsomming van de dingen die je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken, zoals de FAQ's hier op GoT :)

Neem eens de eerste post van het PMG Beleid door en dan natuurlijk aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Verder is het in jouw geval raadzaam om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen, incluis het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.