Beste Tweakers ik heb de search net gebruikt voor dode pixels en kon ergens niet wijs uit worden.
Hier volgt het verhaal:
Ik heb eergisteren een Acer laptop gekocht toen ik thuiskwam direct alles op dode pixels gecontroleerd. (ivb met een andere acer laptop die alleen maar dooie pixels had
.)
Dus er zat niks in gelukkig maar....
Maar ik was net alien vs predator aan het kijken... en wat zie ik tot mijn grote verbazing in de zwarte randen, een klein blauw lichtpuntje echt miniscuul
...
Dus ik dacht eerst stof maar nee dat was het niet ik ga terug naar mijn desktop en test alle kleuren.
Nu het gekke hij licht alleen op bij heel donker grijs of zwart
.
Andere kleuren rood, groen, blauw hij licht gewoon in de juiste kleur op.
Dus moet ik dit nou als een hot subpixel ervaren ofzo...
En nog mooier zou ik er mee terug gaan aangezien mediamarkt 14 dagen omruilgarantie heeft op dode pixels. (ik zeg er wel bij dat ik er wel schijtziek van word om nog een keer terug te gaan voor een dode pixel want dan is dit de 2de KEER
.)
Hier volgt het verhaal:
Ik heb eergisteren een Acer laptop gekocht toen ik thuiskwam direct alles op dode pixels gecontroleerd. (ivb met een andere acer laptop die alleen maar dooie pixels had
Dus er zat niks in gelukkig maar....
Maar ik was net alien vs predator aan het kijken... en wat zie ik tot mijn grote verbazing in de zwarte randen, een klein blauw lichtpuntje echt miniscuul
Dus ik dacht eerst stof maar nee dat was het niet ik ga terug naar mijn desktop en test alle kleuren.
Nu het gekke hij licht alleen op bij heel donker grijs of zwart
Andere kleuren rood, groen, blauw hij licht gewoon in de juiste kleur op.
Dus moet ik dit nou als een hot subpixel ervaren ofzo...
En nog mooier zou ik er mee terug gaan aangezien mediamarkt 14 dagen omruilgarantie heeft op dode pixels. (ik zeg er wel bij dat ik er wel schijtziek van word om nog een keer terug te gaan voor een dode pixel want dan is dit de 2de KEER
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090