Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung Z500 UMTS

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort komt er weer een nieuw UMTS toestel uit bij Vodafone, ik ben er erg van onder de indruk eigenlijk. Klepje, compact en ook nog eens geen antenne! Hieronder de specs!

Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2005, 1Q
Status Available
Size Dimensions 89 x 44 x 24.5 mm
Weight 95 g
Display Type TFT, 256K colors
Size 176 x 220 pixels
- Second external OLED display, 65K colors (80 x 64 pixels)
Ringtones Type Polyphonic (64 channels), MP3
Customization Download, order now
Vibration Yes
Memory Phonebook 1000 fields, Photo call
Call records 20 dialed, 20 received, 20 missed calls
Card slot T-Flash
- 50 MB shared memory
Features GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots)
Data speed 384 kbps (UTMS)
Messaging SMS, EMS, MMS, EMail
Clock Yes
Alarm Yes
Infrared port Yes
Games Yes
Colors Silverblack
Camera 1MP, 1096x768 pixels, video; secondary video call VGA camera
- Bluetooth
- Java
- WAP 2.0
- MP3/AAC/MPEG4 player
- SyncML
- T9
- Organizer
- USB port
Battery Standard battery, Li-Ion
Stand-by Up to 260 h
Talk time Up to 3 h

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-z500-front.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 15:50 ]

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Sterker nog, hij IS al uit, vandaag geleverd (en er meteen al 2 verkocht). Is praktisch hetzelfde als de hele 7x0 serie. Leuk telefoontje, ziet er goed uit, specs zijn aardig en gratis bij een 2jr 25 euro UMTS abonnement (200 belminuten of 400 smsjes + Live).

Menu is snel, camera is wel aardig, maar het mooiste blijft het uitbreidbare geheugen.
Voor het EERST een samsung die daarmee uitgerust is (zouden ze het toch leren? ;)). Compleet met datakabel.

Ook eens een echt klein UMTS toestel. Op zich zeker wel een aanradertje.

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 18:01
Zo dit is zeker een mooi toestel. Ik ben nu op zoek naar een toestel dat ik binnen 3 maanden wil gaan halen.

Ik zit te denken aan:

- Nokia 6680
- Samsung Z500
- SonyEricsson K750i

Mijn keus tussen de eerste 2 en de K750i zal gebasseert zijn op de kosten van UMTS tegen die tijd. Of het voordeliger is om UMTS abo te nemen of een gewoon abonnement.

Deze nieuwe Samsung ziet mooi uit, ik hoop alleen dat de standbytijd lang is. De ontwikkelingen en reacties van bezitters van deze gsm zal ik volgen.

To be, or not to be...

Verwijderd

moet ik me nu voorstellen dat je bij videotelefonie iemand anders in dat piepkleine venstertje zie, of moet ik dat ding openklappen ? (maar dan ziet de ander mij toch niet meer ?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:59:
moet ik me nu voorstellen dat je bij videotelefonie iemand anders in dat piepkleine venstertje zie, of moet ik dat ding openklappen ? (maar dan ziet de ander mij toch niet meer ?)
Dit staat er in de specs:
Camera 1MP, 1096x768 pixels, video; secondary video call VGA camera

Dus aan de binnenkant zit ook een vga(0.3mp) camera :)

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:25
iemand meer info? en vooral ff pictures?

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Xandalf schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:53:
Sterker nog, hij IS al uit, vandaag geleverd (en er meteen al 2 verkocht). Is praktisch hetzelfde als de hele 7x0 serie. Leuk telefoontje, ziet er goed uit, specs zijn aardig en gratis bij een 2jr 25 euro UMTS abonnement (200 belminuten of 400 smsjes + Live).
Ehh... waar verkoop je die ? ;) Jullie hebben ze op voorraad begrijp ik, zeker niet elke shop nl.
Heb even wat rond gekeken, maar als beste staat hij op "verwacht".

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 20:52

janklp

FortyTwo Capital

Wat voor een type geheugenkaart zit er dan in deze telefoon? Hebben mensen hem hier al want dit lijkt me een ideaal toestel.

Ook ben ik benieuwd naar de batterijduur.

[ Voor 16% gewijzigd door janklp op 09-07-2005 12:24 ]

Verwijderd

Januszjes schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:14:
Wat voor een type geheugenkaart zit er dan in deze telefoon? Hebben mensen hem hier al want dit lijkt me een ideaal toestel.
Uit de startpost:
Card slot T-Flash

Verwijderd

Topicstarter
Azqi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:16:
[...]

Ehh... waar verkoop je die ? ;) Jullie hebben ze op voorraad begrijp ik, zeker niet elke shop nl.
Heb even wat rond gekeken, maar als beste staat hij op "verwacht".
wat dacht je van bij de citypoint.. grap is namelijk dat je er ook nog 3 gratis maandjes bij krijgt.. dus top deal momenteel!! Kom maar langs!!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:25:
[...]

wat dacht je van bij de citypoint.. grap is namelijk dat je er ook nog 3 gratis maandjes bij krijgt.. dus top deal momenteel!! Kom maar langs!!
Goed nieuws, maar ik heb een doorlopend KPN abbo. Wil gewoon het toestel los.
Jullie doen toch alleen met VF abbo?

Verwijderd

Toestel is op dit moment ook alleen met een Vodafone Sim-Lock te verkrijgen, dus als je hem los (simlockvrij) hebben wil zal je hem of moeten laten unlocken (de-branden kun je zelf wel met de geleverde datakabel ;)) of een poosje wachten tot ie misschien simlock vrij op de markt komt, bij ons (bc) is er iig nog niks van bekend.

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39
Een kleine doch bescheiden kick. Er werd vandaag door vodafoon rondgebeld met de vraag of er een ander 2 jarig abonnement genomen wilde worden met deze telefoon erbij. Nu kan ik hier eigelijk maar weinig posts vinden van real life ervaringen. Loopt er inmiddels al iemand rond met deze telefoon

intergalactic.fm

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-11 22:47
Ik heb deze telefoon nu een aantal dagen, en kan er het volgende over zeggen.
Om te beginnen de camera, de kwaliteit is goed, maar kan stukken beter.
Er zit helaas ook (ffs waarom eigelijk??) GEEN flitser op.

De reden dat ik deze tel heb gekozen en niet de e720 is vanwege de transflash kaartje.
De T-flash kaartje wat is bijgeleverd is 32mb groot.
De max grootte op dit moment van een tflash kaartje is 256mb.

Het bellen met deze tel gaat perfect, super geluid.

Nog een minpuntje is het afspelen van mp3s...
Ik krijg het niet voorelkaar om mp3s te downloaden van pc naar de telefoon..
Enkel als ik mp3s in de map beltonen zet hapt ie et wel..
Het afspelen van mp3 is beperkt, geen shuffle, repeat etc.
Je kunt gelukkig wel afspeel lijst maken.
Geluid van mp3s is ook perfect, zowel uit de tel zelf als uit de oordopjes.

Voor de rest is dit een super tel. Lekker klein, baterij lijkt super lang mee te gaan.
Helder display en menu.

Voorheen heb ik altijd nokia gehad, en dit is mijn eerste samsung..
Ben op dit moment erg tevreden, op het mp3 gebeuren na dan..
Ik hoop dat er een beetje fatsoenlijke mp3 support nog komt voor deze telefoon.

Zijn er nog meer mensen die rondlopen met deze tel? wat zijn jullie ervaringen? (vooral mbt mp3s afspelen)

:P :>

Verwijderd

Zeker een leuk telefoontje, hoeveel pixel camara zit erin?

• roT-
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:09:
Zeker een leuk telefoontje, hoeveel pixel camara zit erin?
zoals in startpost staat, 1mp B)

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een z500, alleen t-flash kaart wil er niet helemaal goed (klikt niet?) iemand anders hier ook last van?

(waar kan je zien dat het kaartje er goed in ziet, er blijft gewoon 50MB bij gedeeld geheugen staan bij mij :o )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 19:30 ]

• roT-
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:55:
Ik heb sinds vandaag ook een z500, alleen t-flash kaart wil er niet helemaal goed (klikt niet?) iemand anders hier ook last van?

(waar kan je zien dat het kaartje er goed in ziet, er blijft gewoon 50MB bij gedeeld geheugen staan bij mij :o )
je moet hem redelijk ver erin duwen ja, ff met een pen ofzo erin klikken.

maare, vraagje aan jou,,,
als het je eenmaal gelukt is om die kaart erin te proppen,,
zou je eens wat mp3s op je gsm kunnen gooien (op je flashkaartje)? ik krijg ze dus alleen in de map beltonen..
Waar ik opzich best mee kan leven, maar heel vaak herkent mijn pc de gsm niet (via datakabel) of disconnect ie na een tijdje uploaden naar gsm...
Software bijgeleverd is correct geinstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door roT- op 09-08-2005 20:00 ]

Verwijderd

je moet hem redelijk ver erin duwen ja, ff met een pen ofzo erin klikken.

maare, vraagje aan jou,,,
als het je eenmaal gelukt is om die kaart erin te proppen,,
zou je eens wat mp3s op je gsm kunnen gooien (op je flashkaartje)? ik krijg ze dus alleen in de map beltonen..
Waar ik opzich best mee kan leven, maar heel vaak herkent mijn pc de gsm niet (via datakabel) of disconnect ie na een tijdje uploaden naar gsm...
Software bijgeleverd is correct geinstalleerd.
Ja flashkaartje is gelukt ;)

Dat van die mp3's klopt denk ik wel, ik krijg ze ook alleen maar in die beltonen folder op mn flashkaart (mijn items/geheugenkaart/mmc: beltonen).

• roT-
maar zou je eens kunnen kijken hoe de gsm functioneert als je em aan de datakabel hangt?
Tis bij mij zo buggy als et maar kan..

Herkent de pc eindelijk je gsm, disconnect ie bij et uploaden om de haverklap :/
Heb me gisteravond maar een cardreader besteld.. ben et echt spuugzat :X

Heb de gsm dus 5 dagen ofzo, gisteren heb ik de gsm teruggebracht, ding werd superwarm, en trok de baterij leeg (ding stond gewoon idle, en had em pas opgeladen) ,,, vertrouwde ik dus niet zo

[ Voor 27% gewijzigd door roT- op 09-08-2005 20:21 ]

Verwijderd

roT- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:15:
maar zou je eens kunnen kijken hoe de gsm functioneert als je em aan de datakabel hangt?
Tis bij mij zo buggy als et maar kan..

Herkent de pc eindelijk je gsm, disconnect ie bij et uploaden om de haverklap :/
Heb me gisteravond maar een cardreader besteld.. ben et echt spuugzat :X
Tot nu werkt het gewoon goed hier, pc herkent telefoon meteen als ik hem aansluit, en disconnect niet tijdens uploaden enzo, ik zal er wel even op letten. Maar heb je wel stuurprogramma's geinstalleerd, (vroeg die bij mij toen ik hem voor het eerst aansloot).

• roT-
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:20:
[...]

Tot nu werkt het gewoon goed hier, pc herkent telefoon meteen als ik hem aansluit, en disconnect niet tijdens uploaden enzo, ik zal er wel even op letten. Maar heb je wel stuurprogramma's geinstalleerd, (vroeg die bij mij toen ik hem voor het eerst aansloot).
jop, ik heb software gewoon van cd geinstalleerd. snap et zelf ook niet.
Heb de rotzooi ook op pc van mn vriendin geprobeerd.. same thing
Maar et kan best zijn dat et aan mn pc ligt, heb windows behoorlijk getweakt... :D

Maar je upload dus rechtstreeks op je flash kaartje? gaat bij mij pas mis na zo'n 15mb ofzo..
(heb zo'n ding van 256mb)
Als ik upload direct naar geheugen van gsm gaat et wel goed btw

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

roT- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

jop, ik heb software gewoon van cd geinstalleerd. snap et zelf ook niet.
Heb de rotzooi ook op pc van mn vriendin geprobeerd.. same thing
Maar et kan best zijn dat et aan mn pc ligt, heb windows behoorlijk getweakt... :D

Maar je upload dus rechtstreeks op je flash kaartje? gaat bij mij pas mis na zo'n 15mb ofzo..
(heb zo'n ding van 256mb)
Als ik upload direct naar geheugen van gsm gaat et wel goed btw
Windows vroeg mij zo of ik ook een stuurprogramma wilde installeren voor dit USB apparaat, heb je dat wel gedaan? En ik upload via PC Studio (bijgeleverd) naar mn geheugen kaart.

• roT-
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:32:
[...]

Windows vroeg mij zo of ik ook een stuurprogramma wilde installeren voor dit USB apparaat, heb je dat wel gedaan? En ik upload via PC Studio (bijgeleverd) naar mn geheugen kaart.
ja uiteraard :)

Om precies te zijn, cd erin gegooid, usb en pc studio geinstalleerd,
gereboot met datakabel en tel eraan.
btw, heb al een aantal keer de driver en software herinstalleerd.

Maar heb jij dan iets in apparaatbeheer staan?
Bij mij alleen bij usb, samsung composite device, wat dus de de functie webcam is..

Jammer ook dat je alleen met pc studio kunt up/downloaden, en de opslag van kaartje niet bij explorer venster erbij komt zoals bij een usb stick of mp3 speler..

[ Voor 5% gewijzigd door roT- op 10-08-2005 00:12 ]

Verwijderd

Kan je ook filmpjes op dit toestel zetten, bv videoclips? Je zal dan wel op één of andere manier die filmpjes moeten verkleinen.

Als er daadwerkelijk problemen zijn met het herkennen van mp3's op de geheugenkaart, dan zullen er (net als SE met de K750i) toch wel firmwareupdates komen?

• roT-
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:01:
Kan je ook filmpjes op dit toestel zetten, bv videoclips? Je zal dan wel op één of andere manier die filmpjes moeten verkleinen.

Als er daadwerkelijk problemen zijn met het herkennen van mp3's op de geheugenkaart, dan zullen er (net als SE met de K750i) toch wel firmwareupdates komen?
Gisteren gebeld met technische dienst voda, er komen helaas GEEN updates voor deze telefoon.
(was wel te raden eigelijk).
Opzich vind ik dit redelijk triest, dingen als wekker die niet afgaat omdat toestel uitstaat,
vind ik gewoon onacceptabel...

Verwijderd

dat is inderdaad redelijk triest, valt daar verder niets aan te doen. Bijvoorbeeld je telefoon terugsturen omdat je dit dus onacceptabel vind. Ze zijn toch verplicht een functionerend product af te leveren.

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik mijn java-spelletjes op deze telefoon kan uploaden? Ik heb enkel JAR-bestanden, wat volgens mij gewoon de java-bestanden bevat. Ik zou dus JAD-bestanden moeten hebben om de tooltjes van internet te gebruiken. Weet iemand hoe deze gemaakt/gegenereerd kunnen worden?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 19:21 ]

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-11 09:53
Heb sinds kort de telefoon. Hij verspringt continue van tijd. Heb op internet gezocht maar er is geen oplossing. Nu lees ik dat er geen firmwareupdates komen :(
slechte zaak! Wat kan ik hier aan doen? Zijn er meer mensen met dit probleem?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Als je telefoon uitstaat hoe kan je dan verwachten dat je wekker af zal gaan?

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 04:46
RSD1982 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:50:
Als je telefoon uitstaat hoe kan je dan verwachten dat je wekker af zal gaan?
omdat andere gsm's dat wel kunnen? ik heb een e720 en die kan het ook. zit een autopower functie bij voor als ie uit staat. bij mn siemens m55 kan het ook

[ Voor 54% gewijzigd door Southern Sun op 24-08-2005 20:47 ]

Verwijderd

kan je ook ergens theme's editten of downloaden?

• roT-
:) heb de telefoon maar de deur uitgedaan..
overgestapt op SE k750i met 1 gig sandisk kaartje O-)

Verwijderd

wat is nou die umts? hoor en zie het zoveel.
ben op zoek naar een telefootnje en zag deze, hij bevalt me wel maar watis dat nu die umts?

• roT-

Verwijderd

Okej nu weet ik wat het is,
maar kan ik bvb met dat tetsel ook een gewoon abbonement afsluiten
en geen umts abbonement????

• roT-
Nope dat kun je niet helaas.
Toestel is alleen in combo met een voda live (umts) abbo te krijgen en wel de 25 pleuro p/m.
Toestel is dus niet los te koop...
je kunt wel een umts abbo in een normale gsm duwen, zoals ik gedaan heb

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-11 09:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Heb net dit toestel besteld bij een voda abo. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak ik is de gesprekstijd. Iemand daar negatieve of juist positieve ervaringen mee? Standaard zou het tot 3 uur gaan. Volgens de verkoper kan je ook telefoongesprekken via gsm laten lopen en dan zou je veel meer gesprekstijd halen.

Verder wel benieuwd naar het toestel, ziet er mooi uit!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:52:
Okej nu weet ik wat het is,
maar kan ik bvb met dat tetsel ook een gewoon abbonement afsluiten
en geen umts abbonement????
Koop dan de Samsung E720, die is qua specs nagenoeg gelijk maar heeft geen UMTS.
Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/bigpic/sse720.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 17:08 ]

Verwijderd

Iemand misschien ervaring met de wep150 icm de z500?
Ik krijg deze 2 maar niet met elkaar "gekoppeld"....
M'n z500 kan de wep150 headset niet vinden...

Little help please!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 22:40 ]

• roT-
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:07:
[...]

Koop dan de Samsung E720, die is qua specs nagenoeg gelijk maar heeft geen UMTS.
[afbeelding]
1 belangrijk ding vergeet je dan, de z500 hapt transflash geheugenkaartjes ;) en de e730 niet.

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 07-09-2005 17:26 ]

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zoooo... gister mijn toestel ontvangen, ziet er fijn uit tot nnu toe. Alleen krijg ik een beetje kramp in mijn vingers bij het bedienen van de knopjes. Had hiervoor een T610 en die ligt toch wat lekkerder in de hand, denk ik.

Is er nog iemand die een goede portal site kent voor de Z500, met wat leuke themes, ringtones en andere meuk? Voor de SE T610 ging ik altijd naar Esato, maar heb een dergelijke site nog niet kunnen vinden voor de Z500.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Cick..

Even een vraagje, als ik het goed begrijp is deze telefoon dus niet te gebruiken met mijn huidige Hi abo. Ik kan namelijk goedkoop aan dit toestel komen maar heb geen zin om een nieuw abonnement te moeten afsluiten. Of kan ik gewoon mijn simkaart erin drukken?

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Er kunnen gewoon Simkaartjes in, en het toestel werkt prima met alle bestaande netwerken. Ik heb zelf het hele UMTS gebeuren uitgezet omdat het batterijen vreet en alleen maar nodig is bij video kijken. Voor gewoon browsen valt het toestel terug op GPRS.

Je moet alleen wel zorgen dat je een simlock-vrij toestel hebt.

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Mja je kan toch gewoon het huidige toestel doorschakelen naar de Z500 zo doe ik het altijd...
Z500 zit namelijk wel een simlock op van het voda netwerk

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik wil graag alle SMSjes bewaren die ik in het geheugen van mn z500 heb staan. Echter, met geen enkele mogelijkheid krijg ik deze naar mn PC gesynchroniseerd.

- PC Studio kan het niet
- Via Bluetooth met mn Palm (funSMS) lukt het ook niet.

Iemand hier een idee voor?

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik ook een z500v van vodafone. Ben er nog niet echt van te spreken, krijg er geen mp3's op. Bovendien hoort er toch een flashkaartje bij? (zei een vriend van mij) Heb ik er ook niet bij gekregen. Maar heeft iemand een idee over die mp3's. Ik las net dat het in de beltonen map kon, maar dat lukt ook niet bij mij met de datakabel. Misschien met flashkaart, maar daar moet ik nog ff achter aan gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 14:13 ]

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:12:
Sinds een paar dagen heb ik ook een z500v van vodafone. Ben er nog niet echt van te spreken, krijg er geen mp3's op. Bovendien hoort er toch een flashkaartje bij? (zei een vriend van mij) Heb ik er ook niet bij gekregen. Maar heeft iemand een idee over die mp3's. Ik las net dat het in de beltonen map kon, maar dat lukt ook niet bij mij met de datakabel. Misschien met flashkaart, maar daar moet ik nog ff achter aan gaan.
ik dacht ook dat er een kaart bij hoorde, maar ik heb ff in onze winkel een aantal dozen van de Z500 gecheckt en er hoort geen flash kaart bij, misschien dat ze hem wel bij de black edition leveren, maar dat weet ik niet zeker...

Mp3 krijg je er gewoon op via BT stick in je pc (ik wel tenminste)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

Underworld schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:59:
[...]

ik dacht ook dat er een kaart bij hoorde, maar ik heb ff in onze winkel een aantal dozen van de Z500 gecheckt en er hoort geen flash kaart bij, misschien dat ze hem wel bij de black edition leveren, maar dat weet ik niet zeker...

Mp3 krijg je er gewoon op via BT stick in je pc (ik wel tenminste)
Ik heb ook de black-edition. Zal het eens via BT proberen.

Bedankt voor de tip!
Pagina: 1