Ik heb een naar mijn mening goede versterker nl. de Sony VA8ES, hij is al wel bijna 10 jaar oud.
Met het uitkiezen van een DVD speler moest ik echt op zoek naar een type met een analoge 5.1 uitgang.
De Sony versterker heeft namelijk geen digital of coaxiale ingang.
Dat is toen uiteindelijk een cyberhome 505 geworden.
Die nu ouderdomsvershijnselen gaat vertonen.
Nu wil ik een DVD recorder aanschaffen en loop weer tegen het zelfde probleem aan.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar iets dat optisch of coaxiaal out omzet naar 5.1analoog (tulpstekkers dus).
De DVD recorders hebben zover ik weet allemaal een coax of optische uitgang.
En hierdoor zou ik dus alleen maar stereo kunnen afspelen op mijn versterker want die aansluiting zit er wel op.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik ben nog steeds erg tevreden over deze versterker en wil hem nog niet afschrijven.
Hij was toen iets van 1800,- guldens
Alvast bedankt
Met het uitkiezen van een DVD speler moest ik echt op zoek naar een type met een analoge 5.1 uitgang.
De Sony versterker heeft namelijk geen digital of coaxiale ingang.
Dat is toen uiteindelijk een cyberhome 505 geworden.
Die nu ouderdomsvershijnselen gaat vertonen.
Nu wil ik een DVD recorder aanschaffen en loop weer tegen het zelfde probleem aan.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar iets dat optisch of coaxiaal out omzet naar 5.1analoog (tulpstekkers dus).
De DVD recorders hebben zover ik weet allemaal een coax of optische uitgang.
En hierdoor zou ik dus alleen maar stereo kunnen afspelen op mijn versterker want die aansluiting zit er wel op.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik ben nog steeds erg tevreden over deze versterker en wil hem nog niet afschrijven.
Hij was toen iets van 1800,- guldens
Alvast bedankt