Heeft iemand hier ervaring mee? Dit is mijn eerste actief gekoelde videokaart dus ik weet niet of het hoort. Bij het opstarten maakt mijn videokaart een tikkend geluid. Als de pc een tijdje draait wordt het steeds minder en het verdwijnt helemaal. Er loopt niks aan o.i.d. Hoort dit bij een koeler op de videokaart? Of is het niet helemaal goed...
GrappigVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:49:
Heeft iemand hier ervaring mee? Dit is mijn eerste actief gekoelde videokaart dus ik weet niet of het hoort.
Tja, je moet vooral goed opletten op de temperaturen. Als die niet veranderen is er nix aan de hand.Bij het opstarten maakt mijn videokaart een tikkend geluid. Als de pc een tijdje draait wordt het steeds minder en het verdwijnt helemaal. Er loopt niks aan o.i.d. Hoort dit bij een koeler op de videokaart? Of is het niet helemaal goed...
Dat tikkend geluid is waarschijnlijk een "schoonheids" probleempje, niet zo boeiend als het geen effect heeft op de prestaties van de kaart
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Topictitel wat aangepast.
Zo te horen is de fan niet helemaal goed, zoals hierboven staat kan het in principe geen kwaad totdat de fan er helemaal mee stopt. Als je de kaart in de buurt gekocht hebt zou ik ermee terug gaan, anders ff aankijken en mocht het erger worden alsnog teruggaan
Zo te horen is de fan niet helemaal goed, zoals hierboven staat kan het in principe geen kwaad totdat de fan er helemaal mee stopt. Als je de kaart in de buurt gekocht hebt zou ik ermee terug gaan, anders ff aankijken en mocht het erger worden alsnog teruggaan
heh... ik denk dat iemand, die nog niet eerder een videokaart met fan heeft gehad, een beetje te huiverig is om gelijk zelf er een fan op te zettenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:17:
nee knal er metteen een zalman vf 700 op is nog stiller en mooier ook
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Pagina: 1